اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار ملی به پروژه تصفیه آب و فاضلاب شهریار

معاون فنی و عمران فرمانداری شهریار از اختصاص 10میلیارد تومان اعتبار ملی به پروژه تصفیه آب و فاضلاب شهری این شهرستان خبر داد.

حسین سرچه‌پیما معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به بحران کمبود آب به عنوان یکی از مهم ترین چالش‌های پیش روی شهرستان مذکور در آینده اظهار داشت: یکی از راهکارهایی که برای حل مشکل مورد اشاره در نظر گرفته شده تصفیه آب و فاضلاب شهری شهرستان شهریار و بهره گیری از آن در تامین آب مورد نیاز کشاورزی این منطقه است.
 
وی در ادامه افزود: پیرو تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته در هر ثانیه حدود یک متر مکعب آب از فاضلاب شهری به دست می آید که تصفیه آن می‌تواند دو هزار هکتار از آب مورد نیاز اراضی کشاورزی شهریار را تامین کند.
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ 10میلیارد تومان اعتبار ملی به منظور پیگیری پروژه مذکور در نظر گرفته شده و در کنار آن موضوع فاینانس خارجی را با 18.5میلیون یورو از اعتبارات جهانی را نیز با جدیت دنبال می نماییم که به فضل الهی با بهره برداری از طرح مذکور بخشی از نیازها و الزامات آبی عرصه کشاورزی شهریار تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تصفیه ، آب ، شهریار ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار