سرپرست اسبق فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی گفت: در شهریور سال گذشته با 20 طلا و 14 نقره و 8 برنز مقام اول آسیا را به دست آوردیم امیدوارم این فعالیت‌ها ادامه دار باشد.

خسرو ابراهیمی‌سرپرست اسبق و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه فعالیت‌ها را برای آماده سازی هر چه بهتر ورزشکارانمان‌ انجام دادیم که روئینگ‌ و کانو در شهریور سال گذشته در ازبکستان، چین و هند با دریافت 20 طلا و 14 نقره و 8 برنز مقام اول آسیا را دریافت کردیم.
 
 وی افزود: همچنان فعالیت‌ ما برای هر چه بهتر شدن ورزشکاران ادامه خواهد داشت و امیدوارم آقای امینی با روحیه مضاعفی که برای ورزشکاران به وجود بیاورند برای گرفتن نتایج هر چه بهتر در مسابقات ورزشکاران را آماده کنند.
 
ابراهیمی در  ادامه خاطر نشان کرد: نتایج مسابقاتی که در کره بود بسیار خوب بود و نشان می‌داد که توانسته‌ایم به پتانسیل‌هایمان اشراف داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: قایقرانی در میادین داخلی و کنگره‌های بین‌الملی دور نمای خوبی ایجاد کرده است و این مسابقات جهانی چند جانبه را با رودی خوب پشت سر گذاشته‌ایم.
 
وی بیان داشت: فدراسیون قایقرانی در رشته‌های کانو و آبهای آرام و خود قایقران‌های کانوپلو، استالوم و آب‌های خروشان بسیار قوی است.
 
سرپرست اسبق فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی در ادامه افزود: رشته بادبانی‌ هم با داشتن  رفتینگ قایق‌های بسیار خوب و در پایگاه‌های انزلی و جنوب کشور با توجه به استمراری که دارد زیر نظر آقای اتابکی تمرینات بسیار خوب صورت می‌پذیرد.
 
 وی تصریح کرد: رفتینگ‌ رشته  بسیار جذابی است ولی ما در مسابقات آسیایی و جهانی تا به حال شرکت نکرده‌ایم ولی تمریناتمان‌ در دی ماه گذشته کسب تجربه خوبی به دست آوردیم.
 
ابراهیمی در ادامه تاکید داشت: رشته رفتینگ در اصفهان و چهار محال بختیاری به صورت توریستی و متمرکز در حال انجام است ولی اولویت ما در حال حاضر رشته‌هایی است که مدال آوری دارند با توجه به مسابقات آسیایی و جهانی که در دوره‌های قبل داشتیم.
 
 سرپرست اسبق فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی افزود: فعلا رشته رفتینگ‌ را در گوشه چشمان به آن نگاه می‌:نیم و امیدواریم با آرامش خیال بهتری به طرف رفتینگ برویم و نگاه بیشتری به آن در آینده خواهیم داشت.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: اردوهای قایقرانی در داخل و خارج از کشور در حال انجام است و در حال حاضر هم هوا نسبتا برای ادامه اردوها‌ مناسب است ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوها پیش برود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: اردوهای تهران، مازندران و گیلان در حال اجرا است و برای اردوهای پرتقال همچنان برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است و با مدال‌هایی که تا به حال به دست آوردیم و تمهیداتی که فدراسیون قایقرانی برای ورزشکاران در نظر گرفته است امیدوارم در مسابقات آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم و همان گونه که مقام اول آسیا هستیم نتایج متفاوتمان‌را در قهرمانی جهان هم کسب کنیم .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:روحیه مضاعف امینی که برای ورزشکاران در نظر گرفته است مانند مسابقات قبلی نقس مهمی در اجرای مسابقات با موفقیت بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار