4 مهاجم انتحاری چهارشنبه شب با حمله به یک مرکز استقرار نیروهای خارجی موسوم به کمپ "گرین ویلیج" در منطقه پلچرخی کابل پایتخت افغانستان، کشته شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ "ایوب سالنگی" مشاور ارشد امنیتی وزیر کشور افغانستان چهارشنبه شب پس از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در کابل اعلام کرد چهار عامل انتحاری در حمله به کمپ 'گرین ویلیچ' کشته شدند.
 
مشاور ارشد امنیتی وزیر کشور افغانستان افزود در این حمله انتحاری به نظامیان و غیرنظامیان افغان آسیبی نرسیده است.
 
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت کشور افغانستان نیز از اعزام نیروهای پلیس به منطقه خبر داد و گفت: نیروهای امنیتی منطقه محل انفجار را در نزدیکی کمپ گرین ویلیچ محاصره کرده اند تا در صورت وجود تروریستها آنان را از پای در آوردند.
 
"حشمت الله استانکزی" سخنگوی فرماندهی پلیس کابل نیز با تایید حمله انتحاری مهاجمان با خودروی بمب گذاری شده به مرکز گرین ویلج گفت 3 تن دیگر از مهاجمان در درگیری با نیروهای امنیتی از پای در آمدند.
 
جزئیات بیشتری از میزان تلفات احتمالی نیروهای خارجی و خسارات وارده بر اثر این حمله انتحاری منتشر نشده است.
 
صبح روز گذشته (سه شنبه) نیز پایگاه نظامیان خارجی مستقر در افغانستان در منطقه پلچرخی کابل هدف حمله مهاجمان انتحاری با یک کامیون بمب گذاری شده قرار گرفت.
 
دو مهاجم انتحاری صبح روز گذشته هنگامی که با کامیون بمب گذاری به بهانه انتقال 'ماسه' قصد ورود به پایگاه نظامیان خارجی در منطقه 'دسپیچری' پلچرخی کابل را داشتند، بمب های همراه خود را منفجر کردند که بر اثر آن دو محافظ افغان این پایگاه کشته و یک خارجی زخمی شد.
 
نیروهای طالبان اخیرا با افزایش حملات انتحاری و مسلحانه به مراکز پلیس و نیروهای امنیتی و نیروهای خارجی به تحرکات خود افزوده اند.
/انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار