قهرمان بادبانی قایقرانی گفت: فعلا در تهران برنامه‌های بدنسازی را انجام می‌دهیم تا هفته دیگر به اردوی 29 روزه اسپانیا بروم.

احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: فعلا در تهران در حال انجام ورزش‌های بدنسازی هستم و خود را آماده می‌کنیم تا هفته دیگر به ارد در اسپانیا برویم و 29 روز آنجا هستیم تا سطح آمادگی خود را بالا ببریم و مجدد به تهران باز می‌گردم.

وی افزود: در اردوی داخلی روی فیزیک بدنی کا رمی‌کنم تا در اسپانیا روی تاکتیک‌های قایق کار کنم.

قهرمان بادبانی قایقرانی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر مشکل خاصی نیست و از فدراسیون مخصوصا امینی تشکر می‌کنم که همکاری کردند و کار ما برای رفتن به المپیک درست شود.

احمدی در ادامه بیان داشت: بعداز اردوی اسپانیا به تهران خواهم آمد و اردوها ادامه خواهد داشت تا بتوانم سهمیه المپیک بگیرم.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازی‌های اینچئون در دور دوازدهم و پایانی رقابت‌های قایقرانی بادبانی در قایق لیدز انفرادی دینگی نهم شدم.

گفتنی است: قایقرانی بادبانی رشته‌ای است بسیار قدیمی و قدمتی دیرینه دارد به گونه‌ای که در سال 1520 شخصی به نام فردیناند دماژلان 6 در اقیانوس آرام در این نوع قایق استفاده کرده است و قایق‌هایی با بادبان 10 متر مربع از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی پذیرفته شده و مسابقات آن هر سه سال یک بار برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار