شهردار منطقه 13 در دیدار با خانواده دو شهید و یک جانباز گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب شادابی روح می‌شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمت‌گذاری انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، هادی ذاکری، در این دیدار با بیان این که خانواده شهدا، یادگاران و امانت پربرکت شهدای عزیز ایران اسلامی و الگوی جاویدان مردم و جوانان در عرصه‌های فرهنگ، دین و جامعه محسوب می‌شوند، گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب شادابی روح می‌شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید عشق به خدمت‌گذاری انجام شود.
 
در این دیدارها که شهردار ناحیه یک، مشاور شهردار در امور بانوان، فرمانده بسیج، مسئول ایثارگران منطقه، دبیر شورایاری محله شهید اسدی و دیگر مدیران حضور داشتند، ذاکری ضمن قدردانی از رشادت و جوانمردی دلیرمردان راه حق و حقیقت و صبر و شکیبایی خانواده آنان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانواده این شهدای گرانقدر تقدیر کرد. 

گفتنی است شهردار منطقه به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر با خانواده شهیدان میرشجاعی، باقری و جانباز عزیزی دیدار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار