شهرک صنعتی سمنان فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران است

فرماندار شهرستان سمنان شهرک صنعتی این شهرستان را فرصتی طلایی برای حضور سرمایه گذاران جدید عنوان کرد و گفت: این شهرک صنعتی بیش از دو هزار هکتار منطقه صنعتی دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حسن سعدالدین عصر پنجشنبه در نشستی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در محل فرمانداری شهرستان سمنان اظهار داشت: شهرک صنعتی  سمنان فرصتی طلایی  برای  حضور سرمایه گذاران  جدید در بخش های مختلف است چرا که صنعت یکی از محورهای توسعه شهرستان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرک صنعتی سمنان با بیش از دو هزار هکتار منطقه صنعتی و استقرار ۸۰۱ واحد مستقر و اشتغال به کار بیش از ۱۶ هزار نفر یکی از کانون های مهم تولید در بخش های مختلف در استان سمنان است.

فرماندار شهرستان سمنان، تولید انواع قطعات خودرو، انواع کانی های غیر فلزی، صنایع نساجی و برق و الکترونیک و صنایع فولاد و مواد غذایی را از عمده  تولیدات در این شهرک ذکر کرد و گفت: زمین های  آماده واگذاري در شهرک صنعتی با توجه به زير ساختهاي انجام شده و موقعيت جغرافيايي مطلوب آن و قرار گرفتن در محور اصلي شرق به غرب کشور و ارتباط به شمال و جنوب و اتصال به شبکه ریلی اختصاصی شهرک به شبکه ریلی کشور از ظرفيتهاي بالقوه اين شهرک صنعتي است .

سعدالدین اظهار داشت: امیدواریم با ورود سرمایه گذاران جدید و استقرار واحدهاي توليدي، شاهد رونق اقتصادي بیشتر شهرستان باشيم.

وی تفاهم و همدلی و تلاش مسئولان شهرستان سمنان را در رفع مشکلات واحدهاي توليدي و جذب سرمايه گذاران جديد در پيشبرد اهداف توسعه ای شهرستان و وجود نیروی کار تحصیل کرده و استقرار مراکز دانشگاهی مرتبط با بخش های مختلف صنایع و امنیت بالای سرمایه گذاری را از عوامل مهم علاقه سرمایه گذاران برای حضور در سمنان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: امکانات زیر بنایی مانند آب، برق و تلفن وگاز و شبکه فاضلاب وتصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی سمنان به صورت کامل انجام شده است.

 سعدالدین در خاتمه از سرمایه گذاران بخش های مختلف دعوت کرد با حضور در مرکز استان از بستر های موجود در سرمایه گذاری و تولید استفاده و در ایجاد اشتغال و ارتقای تولید و جایگاه کشور نقش آفرینی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.