فرمانده انتظامی گرگان از اعتراف زوج جوان به 18 فقره انواع سرقت از مسافران این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران،، شعبان غربا امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به مسافرخیز بودن مسیر شهرستان گرگان و این استان و اتراق و بیتوته برخی مسافران در میادین و پارک‎های این شهرستان اظهار کرد: در گذشته گزارش‎های متعددی از طرف مسافران در خصوص سرقت وسایل و اموالشان در زمان اسکان موقت در سطح شهرستان به نیروی انتظامی گرگان ارسال شده بود.

وی ادامه داد: در همین راستا شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی موضوع متوجه شدند که سارق و یا سارقان به طور عمده، مسافران حاضر در دو منطقه میدان بسیج و میدان نهارخوران گرگان را مورد هدف عمل مجرمانه خود قرار می‎دهند.

غربا بیان کرد: پس از بررسی‎های اطلاعاتی و پلیسی و رصد تحرکات برخی سارقان سابقه‎دار و انجام چهره‎زنی‎های متعدد در نهایت ماموران به شخصی 23 ساله به نام ساسان مشکوک شده و رفتار وی را زیر نظر می‎گیرند.

دستگیری ساسان و اعتراف به 18 فقره سرقت با کمک همسرش

وی اضافه کرد: با شناسایی محل اختفای ساسان و با هماهنگی با مقام قضایی وی دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد و در بازرسی از محل اختفای وی تعدادی اقلام سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: ساسان در لحظات نخست منکر جرائم انتسابی شده اما پس از مواجهه با شواهد و قرائن پلیس و همچنین پس از مواجهه با اقلام سرقتی مکشوفه در محل اختفایش در نهایت به انجام سرقت از مسافران با همدستی همسرش به تعداد 18 فقره اعتراف کرد.

غربا افزود: پس از اعتراف ساسان در خصوص مشارکت همسرش در سرقت‎‎ها، وی نیز دستگیر و پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کرد و این زوج جوان در خصوص شناسایی طعمه‎های خود اظهار کردند که با مراجعه به محل بیتوته مسافران و شناسایی پلاک‎ خودروهای غیربومی مدل بالا نسبت به انجام سرقت‎های خود اقدام می‎کردند.

وی در پایان ابراز کرد: متهمان در سرقت‎های خود تنها اقلام سبک و قیمتی همانند گوشی تلفن همراه، وجه نقد، دوربین عکاسی، لب‎تاپ، تبلت، کیف حاوی مدارک و اقلام مشابه را به سرقت می‎بردند و متهمان در حال حاضر با تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گلستان ، سرقت ، زوج ، مسافران ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.