مديرعامل شركت نفت مناطق مركزي ايران از تشكيل كميته راهبردي مديريت يكپارچه مخازن در زيرمجموعه هاي اين شركت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شرکت ملی نفت؛ سلبعلي كريمي و هيئت همراه در بيست و يكمين سفر عملياتي خود به شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي گفت: شركت هاي توليدي زير مجموعه نفت مناطق مركزي بايد كميته راهبردي مديريت يكپارچه مخازن تشكيل داده تا بتوانند با تفكر و خرد جمعي در توسعه، توليد و تعمير و نگهداري نقش اساسي ايفا كنند.

كريمي نقش تشكيل كميته راهبردي مديريت يكپارچه مخازن در توسعه را كليدي خواند و تاكيد كرد: تفكر جمعي به اتخاذ تصميمات درست كمك مي كند.

وي با اشاره به فعاليت هاي شركت بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي در زمينه توليد گفت: اين شركت توانسته توليد گاز خود را درهشت ماه گذشته به ۴درصد بالاتراز توليد تكليفي برساند.

مديرعامل شركت نفت مناطق مركزي همدلي و مشاركت را لازمه تحقق اهداف دانست و افزود: به منظور دستيابي به ماموريت هاي تعريف شده در شركت، مشاركت بين كاركنان بايد بيشتر از گذشته شود.

كريمي لازمه پيشرفت و ارتقاء كاركنان را توانايي هاي علمي و شايسته سالاري خواند و گفت: بايد در امر توليد و صيانت از منابع، بيشترين تلاش ها را بكار ببريم تا زمستان امسال خانه هاي هموطنان گرم باقي بماند.

وي ضمن تقدير از تلاش و همت مديرعامل، هيئت مديره، روسا و كاركنان ستادي و مناطق عملياتي زاگرس جنوبي تصريح كرد: نتيجه تلاش اين عزيزان تحقق مازاد برتوليد تكليفي گاز اين شركت بود كه افتخار ديگري براي شركت نفت مناطق مركزي ايران محسوب مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار