مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی با بیان اینکه آمار اماکن واگذار شده در هر دوره به طور متوسط موید حضور حداقل پنجاه درصدی اتحادیه ها، تشکل ها و تعاونی های محصولات کشاورزی است، گفت: اظهار نظرهایی که این روزها توسط برخی افراد در این رابطه مطرح می شود، مقاصد خاصی را دنبال می کند.
وی افزود: سازمان میادین در 185 میدان و بازارهای در سطح شهر تهران که تقریبا معادل 7% مراکز عرضه سطح شهر، قریب به 35% از نیاز میوه و تره بار شهروندان را با کنترل دقیق و مستمر بر فرآیند نرخ گذاری،کنترل نرخ و کیفیت محصولات و استقرار تمام وقت مدیران و کارشناسان و همچنین نظارت های دوره ای و بازرسین سیار و نامحسوس تامین می نماید.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: نرخ گذاری نظام مند که توسط کمیته نرخ گذاری با حضور نمایندگان وزارت خانه های مذکور انجام می شود نیز از دیگر اقدامات سازمان است.
صفوی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات و کنترل مستمر بر قیمت ها و نیز نظارت های دیم توسط بازرسان مستقر در میادین و بازارها موجب اقبال و اعتماد شهروندان شده و استقبال از میادین این سازمان را که رویکردی رفاهی و خدماتی دارد افزایش داده است.
وی همچنین ادامه داد: اهمیت به شهروندان و رسیدگی به خواسته هایشان در سازمان و نیز تفاوت چشمگیر و قابل ملاحظه قیمت مراکز عرضه این سازمان با سایر مراکز عرضه در سطح شهر از مزیت هایی است که مورد نظر و تایید شهروندان تهران است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات رسمی میانگین قیمت های عرضه میوه و تره بار در میادین و بازارهای سازمان حدود 40% کمتر از میانگین سایر مراکز عرضه در سطح شهر است و سازمان با اجرای طرح هایی همچون عرضه محصولات دستچین، محصولات بسته بندی، محصولات گواهی شده، محصولات ارگانیک و غیره پاسخگوی سلایق مختلف شهروندان است.
انتهای پیام/