سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر صادقیان به دربی 79 نرسد جایگزین مناسبی برای وی در نظر داریم که به بهترین شیوه نمایش خود را در زمین ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در شهرآورد 79 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در دربی 79 بازی خوب، جذاب، ایده‌آل و تماشاگرپسندی برگزار شود.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: عباس‌زاده را به خاطر مصدومیتی که برای وی پیش آمده از لیست خارج کرده‌ایم و در مورد صادقیان باید بگویم‌ در تمرین دچار مصدومیت شده و در واقع MRI امروز معلوم می‌کند که آیا  قادر به انجام بازی خواهد بود یا نه؟
 
وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و ما باید از همه توانمان استفاده کنیم بدون شک بازی برای ما مهم است و امیدواریم توانایی مهار قابلیت‌های استقلال را داشته باشیم.
 
درخشان اذعان کرد: به هیچ وجه دربی قابل پیش بینی نیست و فشار روحی و روانی زیادی را باید متحمل شویم و ما تمام توانمان را می‌گذاریم تا از این بازی سر بلند خارج شویم ما باید به لحاظ روحی- روانی آماده باشیم و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هواداران هم اذعان کرد: هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند این‌ها باعث گرمی دل ما می‌شوند و در واقع باید عنوان کنم یار دوازدهم همین هواداران هستند و من امیدوارم که با حضورشان حامی ما باشند.
 
وی بیان کرد: دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد و تیمی برنده می‌شود که تجربه بیشتری داشته باشد با تجربه‌ها می‌توانند عامل موفقیت یک تیم باشند و فکر می‌کنم استقلال از لحاظ تجربه از ما بالاتر باشد.
 
درخشان اضافه کرد: خط میانی ما از توانایی بالایی برخوردار است و ما می‌توانیم با این خط استقلال را از کار بیندازیم و ما تا حدی توانایی آن کار را داریم و این کار را در بازی فردا انجام می‌دهیم.
 
وی در مورد اینکه اگر صادقیان به دربی نرسد چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: صادقیان اگر به بازی فردا نرسد جایگزین‌های خوبی برای وی در نظر داریم که می‌تواند نمایش خوبی از خود به جای بگذارد.
 
درخشان در مورد قضاوت این دیدار عنوان کرد: هر بازی یک دیدار دارد و امیدوارم هر کسی که داوری این بازی را بر‌عهده می‌گیرد کمترین اشتباه را داشته باشد و هیچ تیمی متضرر نشود ما فردا هجومی بازی کرده و اگر شرایط اجازه دهد تاکتیک خود را پیاده می‌کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال آیا اولتیماتومی به شما داده شده؟ عنوان کرد: به هیچ وجه اولتیماتومی به من داده نشده است، کجای دنیا بعد از 5 باز به مربی اولتیماتوم می‌دهند. ما نباید از کشورها ی عربی یاد بگیریم و باید به مربی فرصت بدهیم زیرا تیم را من نبسته‌ام.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که دربی 79 شاهد جذابیت‌های زیاد و تماشاگر پسند باشد و یک هنر خوب فوتبالی رقم بخورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، دیدار ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرشيا
۱۳:۵۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
همانطوريكه شماها از شروع فصل جديد انتقادات از دائي رو آغازكرديد ودوستتان از هفته چهارم به بعد شروع به اولتيماتوم كردند.
آخرین اخبار