مدیر مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه12، از بررسی آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری در بازار بزرگ تهران خبر داد.

 مهدیه رستمی مدیر مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: بررسی آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری در بازار بزرگ تهران همزمان با هفته پژوهش در دستور کار اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته پژوهش روز شنبه 8آذر ماه از ساعت 9تا 12 در سرای محله بازار بزرگ تهران در دست اجرا است.
 
رستمی اظهار داشت: در این طرح آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری در بازار بزرگ تهران با توجه به تاثیر آسیب‌های اجتماعی و حضور اقوام و قومیت‌های ملی و جهانی از شهرستان‌ها و کشورهای دیگر از جمله افغانستان و پاکستان در بازار تهران به عنوان قطب تاریخی، فرهنگی، تجاری واقتصادی کشور بررسی و راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه می شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:‌بررسی آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری در بازار بزرگ تهران، برگزاری هم اندیشی بزرگ محله‌ای آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری در بازار بزرگ تهران، ارائه راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری در بازار بزرگ تهران از اقدامات اجرای این طرح است.

رستمی خاطر نشان کرد: بررسی هجوم مهاجرت‌های اقوام و قومیت‌های مختلف از شهرستان‌ها و کشورهای دیگر، بحث و گفتگو وارائه راهکار کاهش ‌آسیب‌های اجتماعی با حضور کارشناسان اجتماعی و پژوهشی، پژوهشگران محله و شهروندان، انتخاب بهترین ایده و طرح محله‌ای و مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مهاجرت درون شهری بازار بزرگ تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسیب ، مهاجرت ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار