تیم مس سونگون در هفته یازدهم با نتیجه دو بر یک به میثاق تهران باخت.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از شکست ۲-۱ مقابل میثاق تهران به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: امروز ، روز بسیار بسیار بد تیم مس بود. نتوانستیم با کیفیت بازی کنیم. نتوانستیم یکدیگر را در زمین پیدا کنیم، نتوانستیم خوب پاس بدهیم و در نهایت نتوانستیم به امتياز مهم اين بازي برسيم.

 شاید باخت حقمان بود. موقعیت های بسیاری را از دست دادیم. در فوتسال هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود. در نیمه دوم پانزده دقیقه تیم میثاق پنج خطا بود اما از این فرصت هم نتوانستیم استفاده کنیم تا با گرفتن خطا به گل برسيم.
 
سرمربی مس سونگون افزود: در این بازی دروازبان اول تیم ما مصدوم بود و قادر به همراهي تيم نبود مرتضی عزتی را هم در جريان نیمه دوم از دست دادیم و مصدوم شد و با نفرات ناقص مجبور به ادامه بازی شدیم که موجب شد کنترل بازی را از دست بدهیم و بازی را واگذار کنیم.
 
وی در پایان گفت:خدا را شاکرم که در روز بد ما تیم های رقیبمان در صدر جدول نیز نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و ما با تفاضل گل بهتر توانستیم بالاتر از ماهان تندیس قرار بگیریم. در هر صورت از باخت خیلی ناراحتم.

 دوست داشتیم بعد از تعطیلات با قدرت و با کسب سه امتیاز وارد رقابتها شویم اما ناراحتی ام زمانی کمتر می شود که به مربی با شخصیتی مثل رضا لک بازی را واگذار کردیم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: مس ، فوتسال ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار