معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی سامانه دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از بنیاد شهید، میعاد صادقی گفت: سایت کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با هدف ارائه خدمات آنلاین و مرجع به پژوهشگران و علاقه مندان آغاز به کار می کند.
 
نامبرده افزود: دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به عنوان فاز اول طرح های نوآورانه توسعه شبکه های مجازی ایثار و شهادت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی فعال می شود.
 
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 7 هزار عنوان کتاب ثبت شده در سیستم وارد و امکان مشاهده و مطالعه آنلاین یکصد عنوان اثر از سایر ناشرین، یکصد کتاب و بیش از 300 جلد از نشریات شاهد میسر شده است.
 
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: با شروع فعالیت وب سایت کتابخانه تخصصی برنامه هایی از جمله عضویت و مطالعه آنلاین، رزرو کتب برای امانت، سفارش و معرفی کتاب به کتابخانه، ارسال مدارک به صورت اینترنتی فراهم می شود.
 
مراسم رونمایی از دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، یکشنبه 2 آذر 93 (فردا) در کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با حضور مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی فعالان فرهنگ و رسانه برگزار می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار