با نقره موی‌تای کار ایران جمع مدال‌های ورزشی ایران تا پایان امروز به 8 مدال طلا، 13نقره و 8 برنز رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نتایج امروز عصر کاروان ورزشی ایران  نیز اعلام شد.

** ستاری دستش به طلا نرسید

ستاری در فینال وزن 81 کیلوگرم موتای بازی‌های ساحلی حریف ورزشکار ازبکستانی بود؛ او که عملکرد بسیار خوبی در این بازی‌ها داشته، مسابقه را توفانی شروع کرد و در راند اول حریف را شکست داد.

 راند دوم اما به نام حریف ثبت شد و ستاری که انرژی‌اش کم شده بود، نتوانست این راند را از حریف بگیرد. ستاری برای راند سوم از پس حریف بر نیامد  و در نهایت نتیجه را واگذار کرده و به مدال نقره بازی‌ها دست یافت.
 
ستاری در مراحل قبلی حریفانی از قرقیزستان و اردن را شکست داده بود و حریف لبنانی او هم حاضر نشد به روی رینگ برود تا ستاری به فینال برسد.

به این ترتیب با نقره موی‌تای کار ایران جمع مدال‌های ورزشی ایران تا پایان امروز به 8 مدال طلا، 13نقره و 8 برنز رسید.

** کرمی در موی‌تای نقره گرفت
 
حسین کرمی دومین فینالیست ایران در رشته موی‌تای بود با شکست از حریف قدرتمند قزاقستانی خود به مدال نقره بسنده کرد.

حسین کرمی راند اول را به سختی از حریف خود برد.

در راند دوم هم او حریفش را شکست داد تا به مدال طلا نزدیک شود، اما در راند سوم حریف قزاقستانی چهره هجومی گرفت و ضمن جبران امتیازت خود توانست در نهایت پیروز از رینگ خارج شود و نماینده ایران را مغلوب سازد.
 
حسین کرمی پیش از این ورزشکاران کشورهای ازبکستان و فیلیپین را شکست داده و به فینال رسیده بود. به این ترتیب بیست‌وهشتمین مدال کاروان ورزشی ایران نقره‌ای شد.

** پرورش‌اندام ایران یک طلا و یک نقره کسب کرد
 
 در آخرین روز از رقابت‌های بادی کلاسیک چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی پوکت دو نماینده از ایران در فینال دسته‌های قدی 172 و 168 سانتی ‌متر به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان به یک مدال طلا و یک نقره دست یافتند.
 
جواد سلطانی، ملی‌پوش دسته قدی 172 سانت ایران با بالاترین امتیاز به عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از بازی‌ها دست یافت و سید روح‌الله میرنورالهی نیز در دسته قدی 168 سانتی‌متر در حالی که شایسته عنوان قهرمانی بود به مدال نقره قناعت کرد.
 
به این ترتیب تیم دو نفره پرورش اندام به دو مدال ارزشمند دست یافتند.
برچسب ها: المپیک ، ساحلی ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار