فرمانده انتظامی استان زنجان از افزایش 92 درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان زنجان خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ، با بیان این مطلب گفت: طی امسال در سطح استان بیش از 10 میلیارد و 555 میلیون ریال خسارت بر قاچاقچیان و سوداگران مرگ وارد آمده است.

صالحی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در هشت ماهه امسال با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و اجرای دقیق طرح‌های پیشگیرانه موفق شدند نزدیک به 20 باند بزرگ مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی با اشاره به مصادره 50 دستگاه خودرو از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هشت ماهه اول امسال تاکید کرد: طی امسال ارزش ریالی میزان خسارتی که در زمینه کشف انواع مواد مخدر و توقیف وسایل نقلیه بر قاچاقچیان توسط پلیس در استان تحمیل شده 10 میلیارد و 555 میلیون و 761 هزار ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 92 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام دو ماه اقدامات اطلاعاتی و عملیانی و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند یک قاچاقچی فراری مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

صالحی با اظهار رضایت از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان اضافه کرد: خوشبختانه این زندانی فراری که از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر بود با اقدامات شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از این متهم 33 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک زندانی کلاهبردار فراری را که به مدت 10 سال از چنگال قانون متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این متهم در استان‌های همدان قزوین گیلان و زنجان اقدام به کلاهبرداری کرده خاطر نشان کرد :متهم در آخرین مرحله اقدام به کلاهبرداری مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده بود که خوشبختانه دستگیر و به چنگال قانون سپرده شد.



انتهای پیام/ش

 
برچسب ها: مواد ، مخدر ، زنجان ، دستگیری ، آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.