طاهری بر استفاده صحیح از فناوری های نوین و ماهواره ها به منظور کاهش یافتن تغییرات در سبک زندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصار الحسین (ع) همدان در همایش بسیج و ماهواره ها با بیان اینکه بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای درکشور ما  قابل دریافت است گفت: از این شبکه ها 143 شبکه فارسی زبان با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته اند و از هر وسیله ای برای جذب مخاطبان و ایجاد توطئه در کشور ما دریغ نمی کنند.


طاهری با تاکید بر اینکه هدف دشمن تغییر رفتار ماست اظهارداشت: این رسانه ها با موج سازی سعی در تغییر رفتار انسانها به خصوص مسلمانان و کشور های در حال توسعه دارند و با تصویر سازی و تغییر نحوه انتقال پیام ها و بزرگ نماییی  به دنبال تغییر تفکر مردم ما هستند.


 وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتي از جمله اصطلاحاتي است كه رهبر معظم انقلاب بعد از عبارت جهاد اقتصادي به عنوان مأموريت و سوگيري چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان يك راهبرد دائمي ترسيم نمودند.


طاهری با بیان اینکه برای دستیابی به کشوری با الگوهای نوین اسلامی، مطالعه و بهبود سبک های زندگی آحاد جامعه ضروری است افزود  برای نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز قبل از هر چیز باید شاخص ها و مولفه های سبک زندگی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی را احصا نمود.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: همدان ، ماهواره ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.