جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از احتمال محرومیت 2 ساله بازیکنانی که کارت پایان کارت خدمت شان ابطال شده خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، موسی کمالی مدعی شد نامه ای از فدراسیون برای تقسیم بازیکنان مشمول به دست شان نرسیده: اینکه می گویند فدراسیون به ستاد نامه ای مبنی بر اجازه حضور بازیکنان سرباز زده است درست نیست و تا این لحظه نامه ای به دست ما نرسیده است و فدراسیون درخواستی برای ادامه فعالیت بازیکنان در تیم های نظامی را نداده است.

وی با ذکر این نکته که کار این ستاد بررسی مدارک بوده، گفت: مراجع قضایی در این باره تصمیم گرفتند و رای به محرومیت بازیکنان داده اند و ستاد نیروی مسلح در رابطه اقدامی نکرده است.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان یک خبر بد دیگر هم برای بازیکنان مجرم داشت و اعلام کرد: اینکه اعلام شده احتمال شکسته شدن این حکم وجود دارد به این معنا نبوده که از محرومیت شان کم شود بلکه این محرومیت تا انتهای فصل است و احتمال تمدید این محرومیت  برای فصل آینده نیز وجود دارد. استفاده از قید "فعلا" در حکم اعلام شده نیز به همین دلیل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
سلام
خواهشا اينقدر سخت نگيريد با تيم هاي بازيکن سازي مثل فولاد خوزستان که واقعا داره به کشور خدمت مي کنه .بريد ببينيد تيم هاي اروپايي با بازيکنان سربازشون چطوري رفتار مي کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
انشاله که دو سال برند تو پادگان خدمت کنند بفهمند که خدمت رفتن چه لذتی براشون داره .
آخرین اخبار