رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی گفت: اعزام ورزشکاران این استان به مسابقات کشوری به سبب نبود اعتبارت در هیئت‌ها از جیب ورزشکاران صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جمشید گریوانی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر اعتبارات هیئت‌های ورزشی به شدت کاهش یافته به گونه‌ای که اعتبار هیئت بوکس استان در مقطعی از سال گذشته صرفاً یک میلیون 450 هزار ریال بود.

وی گفت: عملاً با این اعتبار نمی‌توان برای ورزشکاران اقدامی انجام داد و یا آنان را به مسابقات ورزشی اعزام کرد.

به گفته رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی اخیراً اعزام چهار بوکسور استان به مسابقات کشوری به خاطر نبود اعتبارات در این هیئت ورزشی از جیب ورزشکاران انجام شد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران بوکس استان در این مسابقات مقام‌هایی را کسب کردند که نشان می‌دهد در صورت حمایت از آنان افتخارات زیادی برای استان رقم می‌زنند.

رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از هیئت‌های ورزشی برای اجرای برنامه‌های گوناگون ورزشی تاکید کرد.

وی یادآور شد: البته مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی که اخیراً سکانداری این مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند و یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را حمایت از هیئت‌ها قرار داده‌ است، امیدواری به وجود آورده که عملاً در این زمینه اقدام جدی به عمل آید.

گریوانی با اشاره به اینکه اخیراً مسابقات بوکس استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد گفت: تنها سالن اختصاصی بوکس استان در بجنورد از امکانات ابتدایی چون سرویس بهداشتی و تجهیزات محروم هستند.

وی گفت: هم‌اکنون بسیاری از استان‌های کشور در زمینه امکانات ورزش بوکس وضعیت بهتری از خراسان شمالی را دارند و این ورزش نگاه ویژه مسئولان ورزش استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.