سعید پور گفت: با حضور ماموران اجرائی گشت محیط زیست در کارگاه بازیافت زباله های پلاستیکی در روستای محمد آباد این شهرستان، از ادامه فعالیت آن جلوگیری و کوره ذوب این کارگاه تخریب و جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، محمودرضا سعیدپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت: روستای محمودآباد در شهرستان پاکدشت متاسفانه در طول یکدهه به مکانی امن برای افراد سودجو تبدیل و با انواع آلودگیها موجبات تخریب محیط زیست، اراضی زراعی، منابع آب و خاک و هوا را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: بدنبال پیگیریهای حقوقی این اداره در راستای اعمال قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست، نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و مدیریت پسماند در شهرستان، ماموران گشت محیط زیست روز گذشته  در این روستا از ادامه فعالیت یک کارگاه بازیافت زباله های پلاستیکی جلوگیری و کوره ی عامل آلودگی را تخریب کردند. 

سعیدپور در ادامه گفت: تاکنون یازده نفر از مالکین و متصدیان کارگاه های بازیافت زباله در روستای محمودآباد به دادستانی معرفی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت با ابراز ناخرسندی از عدم همکاری برخی از مسئولان روستاها در شهرستان پاکدشت، که در قبال استقرار غیرمجاز و انجام چنین تخلفاتی سکوت نموده اند، از مردم و اهالی شهرستان پاکدشت خواست تا در صورت مشاهده ی هرگونه تخلفی که باعث تهدید و تخریب محیط زیست می گردد، موضوع را با شماره تلفن 360920209-021 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت اطلاع رسانی نمایند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: زباله ، پلاستیک ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار