مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه12، از بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی و آسیب‌های اجتماعی در بهارستان خبر داد.

 مهدیه رستمی مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری منطقه12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی و آسیب‌های اجتماعی در بهارستان همزمان با هفته پژوهش در دستور کار اداره مطالعات اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته پژوهش از 8 آذر ماه سال 93 در محله بهارستان منطقه12 به منظورکاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

رستمی اظهار داشت: در این طرح هم اندیشی محله‌ای بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی بهارستان و تاثیرآن  شکل گیری آسیب‌های اجتماعی سرای محله بهارستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی و آسیب‌های اجتماعی بهارستان، برگزاری هم اندیشی محله‌ای بررسی تداخل محله تجاری و مسکونی و تاثیر آن بر شکل گیری آسیب‌های اجتماعی، انتخاب بستری طرح و ایده محله‌ای و شهروندی راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهارستان از اقدامات اجرایی این طرح است.

رستمی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های پژوهشی مطالعه‌ای، هم اندیشی‌های محله‌ای و پژوهشی،‌توزیع اقلام آموزشی،‌بروشور و پکیج‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی،‌برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بررسی ، تجاری ، تداخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار