سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوناان گفت: با برنامه ریزی و برگزاری اردوهای تدارکاتی مداوم می توان به حضوری موفق در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا امیدوار بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال گفت: پس از استراحتی دو هفته ای بازیکنان را به اردو دعوت کردیم تا علاوه بر تمرینات ریکاوری، برنامه های تمرینی را در اختیارشان قرار دهیم تا در زمانی که در شهرها و یا تیم های خود حضور دارند، بدانند که چه فعالیتهایی را باید انجام دهند.

وی افزود: پس از 4 روز تمرین، ملی پوشان به شهرهای خود برگشته و از روز 11 آذرماه دور جدید تمرینات تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال آغاز خواهد شد. ما قصد داریم تا با برنامه ریزی دقیق و برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی بهترین عملکرد را در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا داشته باشند.

سرمربی تیم ملی زیر 16 سال بانوان گفت: برای حضوری موفق دراین بازیها باید به صورت مستمر در اردوها حضور داشته باشیم و علاوه بر آن بازیهای تدارکاتی بیشتری را نیز برای بازیکنان در نظر بگیریم تا آنها تجربه بیشتری کسب کنند. با برگزاری تمرین و بازی می توان پی به نقاط ضعف و قوت تیم برد که امیدوار هستم با حمایت مسئولین فدراسیون فوتبال شرایطمان به گونه ای فراهم شود که در بازیهای نهایی قهرمانی آسیا موفق باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار