جلسه ستاد بودجه اعتبارات سال 94 در راستاي ارائه به برنامه ششم به رياست دكتر احساني تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل ازروابط عمومي استانداري مازندران، احساني در اين جلسه تغيير رويكرد استان و نيل به سوي توسعه بخش خصوصي و افزايش سرمايه گذاري را به عنوان حربه اي كارا در جذب منابع دانست و گفت: ظرفيت هاي فراواني در راستاي افزايش جذب اعتبارات و پروژه هاي ملي و خاص براي استان وجود دارد كه با وجود وقوف به اين ظرفيت ها در مقطع تنظيم لايحه بودجه سال 94بايد كوشا باشيم.

معاون استاندار، ظرفيت وزارتخانه ها در حوزه هاي مختلف و همچنين حضور نمايندگان مردم شهرستانهاي مختلف استان در مجلس شوراي اسلامي را نيز مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: مذاكرات مديران دستگاههاي اجرايي استان با وزراي دولت در بخش هاي مختلف ، حضور مستمر در دواير دولتي مرتبط به منظور بيان مشكلات استان در بخش هاي مختلف بخصوص راه ، آب ، بهداشت و درمان همچنين تعامل وافر با آنان مي تواند راهگشاي حل و فصل بسياري از مشكلات استان در افزايش سقف اعتبارات باشد.

احساني به نقش تشكل هاي مستقل توليدي در ارائه پيشنهادات تبصره اي نيز اشاره و اذعان كرد: در اين بخش، هماهنگي و انجام بررسي‎هاي كارشناسي براي تهيه تبصره هاي مورد نياز در اولويت مي باشد.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار مازندران استفاده از ظرفيت بخش خصوصي براي پيشبرد اهداف بخصوص در بخش ساخت راه را نيز مهم دانست و گفت: در راه پيشرفت استان و بهره مندي از مزاياي بالقوه آن بايد به گونه اي عمل نماييم تا از حداقل ظرفيت ها و امكانات، بيشترين بهره برداري را داشته باشيم.

وي توجه به اقليم استان و حادثه خيز بودن آن را زمينه مناسبي براي جذب اعتبارات در قالب "شاخص خطر" در حوادث ذكر و بر لزوم برنامه ريزي همه جانبه براي توسعه استان تأكيد كرد.

در پايان مقرر شد تا هر يك از دستگاههاي اجرايي ذيربط تا پايان هفته آينده مذاكراتي فشرده با وزارتخانه هاي مرتبط در امر تأمين منابع براي پروژه هاي نيمه تمام را احصاء نمايند و همچنين پروژه هاي شاخص، در اولويت ارائه قرار گيرند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پروژه ، شاخص ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.