رئیس کمیته فنی و توسعه از برگزاری نشست خود با رئیس اکادمی ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید محمد هادی آیت الهی، رئیس کمیته فنی و توسعه درباره نشست خود با محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: در این نشست برنامه‌های میان مدت اردوهای تدارکاتی که به میزبانی کمپ تیم‌های ملی برگزار می شود را بررسی کردیم. همچنین برنامه تیم ملی زیر 14 سال که قرار است در فستیوال‌های مختلف حضور داشته باشند را به طور کامل مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی در ادامه بیان کرد: دومین بحثی که در این نشست مطرح شد برگزاری فستیوال آکادمی‌های باشگاه‌های لیگ برتری بود. قرار است این فستیوال اواخر سال 93 به احتمال فراوان به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شود.

مسئولین آکادمی ملی فوتبال پیشنهاد میزبانی فولاد خوزستان را مطرح کرده‌اند و منتظر پاسخ این باشگاه هستیم تا قدم‌های بعدی را برای برگزاری این فستیوال برداریم.

رئیس کمیته فنی و توسعه در باره نحوه استعدادیابی بازیکنان در فستیوال فوتبال پایه در پایان گفت: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد نحوه استعدادیابی بازیکنان در رده سنی پایه بود. مقرر شد تا از سال آینده فستیوال‌ها در رده سنی زیر 13 سال برگزار شود تا بازیکنان نهایی که انتخاب می‌شوند مستقیما به اردوهای تدارکاتی زیر 14 سال راه یابند. همچنین رئیس آکادمی ملی فوتبال درباره برگزاری سمینار مدارس فوتبال که نهم آذرماه در آکادمی برگزار می‌شود نکاتی را مطرح کرد. مطمئنا کمیته فنی و توسعه از برنامه‌های آکادمی ملی فوتبال درجهت پیشبرد برنامه هایشان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار