سرمربی تیم استقلال گفت: امیدوارم در آینده کمیته داوری، کمیته انضباطی و سازمان لیگ یک مقدار نگاه مثبت‌تری به باشگاه استقلال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی آبی پوشان در خصوص برنامه ریزی سازمان لیگ در مورد مسابقات اظهار کرد: برنامه ریزی‌های بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس تا حدودی مناسب نیست و ما از طرف باشگاه استقلال نامه نگاری‌های لازم را با سازمان لیگ انجام داده‌ایم ولی به این موضوع توجه زیاد نشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همان طور که نظاره گر هستیم همه روی قلعه نویی حساس شدند و با توجه به فحاشی‌هایی که به من در بازی تراکتورسازی شد انتظار داشتم که کمیته داوری و کمته انضباطی و سازمان لیگ بیشتر به این موضوع توجه می‌کردند چرا که به نظر من بهتر است این فرهنگ غلط در فوتبال کشورمان از بین برود.

قلعه نویی درباره دربی روز گذشته اظهار کرد: قبول دارم که در فصل اول تیم استقلال با نظر من بسته شده و مسئولیت هر گونه مسائل فنی نیز مطمئنا با خود من است. ولی نکته‌ای لازم است به آن اشاره داشته باشم این است که ما تعدادی از بازیکنانمان در دربی تیم استقلال را به دلایل مختلف نتوانستند همراهی کنند و نتوانستیم از وجود آبی پوشانی همچون کرار و قاضی و مهدی کریمیان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: موضوعی که ذهن من را مشغول کرده و جای تعجب دارد برای من این استکه چرا تیم های دیگر از وجود بازیکنان سربازشان در ترکیب تیمشان استفاده می‌کنند ولی فقط تیم استقلال است که زیاد مورد بررسی قرار می‌گیرد و اجازه بازی به بازیکنان سربازش را نمی‌دهد.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: باید بگویم که در این بازی ما تمام بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و فراز و نشیب‌های زیادی با ما همراه بود ولی در کل بازیکنان تیممان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و به گل هم رسیدیم.

وی عنوان کرد: بازی خوب و پر گلی بود و چند موقعیت عالی هم بود که این موضوع باعث شد که این بازی از نظر کیفیت در سطح بالایی باشد.

وی افزود: فکر می‌کنم نامه‌ای که باشگاه پرسپولیس در رابطه با جهانبازی داور بازی زد باعث شد تا تاثیر زیادی روی این داور ایجاد شود و جهانبازی تحت تاثیر قرار بگیرد و به نظرم چند مورد بود که داور بازی زیاد توجه نکرد و باعث شد نتیجه به ضرر تیم ما شود.

قلعه نویی اظهار کرد: در کل بازی تحت کنترل تیم ما بود و مشکل استقلال این بود که شکم سیری بازی کردیم و اگر یک مقدار بازیکنانمان فعل خواستن را انجام می‌دادند و انگیزه خود را بیشتر می‌کردند مطمئنا به گل‌های زیادی می‌رسیدیم.

وی اظهار کرد: در نیم فصل دوم یک تغییراتی را در تیم انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم انگیزه را در تیممان بالا ببریم و هر چند که بازیکنان خوبی داریم که تلاش زیادی می‌کنند ولی احتمال دارد که چند مهاجم به تیم اضافه و خط حمله تیممان را نیز تقویت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قلعه نویی ، دربی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موحدزاده فسایی
۰۹:۱۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
تیمی که از همه میخوره بیاد به ما بزنه خیلی زشته بخدا یک تیم محلی هم این روزها میتواند قرمزها را له کند
Iran (Islamic Republic of)
قربان
۱۱:۲۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
جوشی نشو . برات خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
بازیکنان به اصطلالح بزرگ استقلال فقط روی صفحه کاغذ بزرگن تو صفحه فوتبال در حد لیگ 1 هم بازی نمیکنن ااقای قلعه نویی با این ارنج چیدن معلوم بود چه کلاه گشادی سرت میره این پیر و پاتالها را تی کی میخای بازی بدی دوره اندو و برهانی نوری و بیک زاده تموم شده اینو ی ادمی که هیچ از فوتبال سر در نیاره میفهم اابروی فوتبالی خودت رو با این اصرار بیجا به استفاده از بیک زاده و نوری برده ای
Germany
دلسوخته
۲۱:۴۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
اقاي قلعه نويي شما به پايان خودت رسيدي
Iran (Islamic Republic of)
ebi
۲۱:۲۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
اقای قلعه نویی همیشه یا دیر تعویض میکنی یااصلا تعویض نمیکنی محو بازی بودی نه تاک تیک مارو سرافکنده کردی حیف شما که به پرسپولیس ببازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
بله اقای قلعه نویی شماوتیمتان از شکم سیری بیت المال بازی کردید!والا کی هاشم واندو رو در سی وچند سالگی بازی میدهد؟ که اعصاب همه را خرد کنند؟توباعث این شکست شدی اونهم از ضعیفترین تیم تاریخ پرسپولیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
کدوم ضعیف برا پرسپلیس افت داشت 11نفره ببره شما تیمتون ضعیف
United States of America
محمدرضا
۱۸:۱۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
تورو به خدا برهانی وآندو .ونوری رو از استقلال خط بزن.
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۷:۴۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
خبر خوبی بود ما قهرمانیم
آخرین اخبار