رئيس مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد با حضور در موزه گنجينه يادمان ياران آسایشگاه خیریه کهریزک ، آنرا معرف حس خيرخواهي و نماد فرهنگي نيكوكاران ايراني دانست .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  منصورزاده رئيس مجموعه فرهنگي ، تاريخي سعدآباد در پی پایان یافتن زمان 10 روزه نمایشگاه موزه سیار که در ساختمان آفتاب آسایشگاه برگزار شده بود با حضور در آسايشگاه كهريزك و ديدار از گنجينه يادمان ياران ، با ابراز شگفتي از اشياء موجود اين موزه اظهار داشت : اين گنجينه معرف خيرخواهي و نماد فرهنگي نيكوكاراني است كه با جان ودل هداياي ارزشمند خود را به اين موزه مي سپارند ، ديدار از اين گنجينه و فضاي موجود در آن الهام از حس نيكوكاري و انساندوستي مي دهد .

وي همچنين تصریح كرد :هر يك از اين آثار و اشياء ،  داستاني دارند كه می بایست ثبت و ضبط گرديده و در كنار آن قرار گيرند تا پيام ارزشمند معنوي و خيرخواهي را بصورت يك اقدام عيني نشان دهند .

وي به حضور نيكوكاران و ديدار از اين گنجينه اشاره نمود و گفت: حضور خيرخواهان در اين گنجينه می بایست  تسهيل گردد تا آنان نيز با الهام گرفتن  از همين روح خيرخواهي در ادامه حركتهاي انساندوستانه استوارتر شوند .

رئيس مجموعه فرهنگي ، تاريخي سعدآباد ضمن قول مساعد در همكاري با گنجينه يادمان ياران خاطر نشان کرد: آماده همكاري با آسايشگاه كهريزك در اضافه کردن به این گنجينه هستیم  ، همچنین خوشحال خواهیم شد که مددجويان و نيكوكاران شما بتوانند در هر زمان كه بخواهند از كاخ موزه هاي سعدآباد ديدار داشته ، تا با فرهنگ غني و محصولات هنرمندان يك قرن ميهن عزيزمان ، آشنا شوند .

انتهای پیام/
برچسب ها: کهریزک ، سنبل ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار