مدرس فیفا که هم اکنون در ایران حضور دارد، درباره برگزاری دوره مربیگری فوتبال پایه گفت: فعالیت‌های فدراسیون فوتبال فوتبال پایه مناسب و مطلوب است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا لعلی، مدرس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا  از آلمان گفت: دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه در تهران به مدت 5 روز برگزار می‌شود که با توجه به امکانات موجود در ایران و آکادمی ملی فوتبال، معتقدم شرایط برای تدریس و فعالیت مربیان بسیارمطلوب است.

وی در ادامه بیان کرد: فیفا با  هدف رشد فوتبال پایه، دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار می کند تا کشورها با علم به روز فوتبال حرکت کنند. بنابراین با حضور در کشورهای آسیایی دوره‌های فوتبال پایه را تدریس می‌کنیم.

وی از انگیزه بالای مربیان ایران در دوره‌های مربیگری گفت: انگیزه مربیان درایران نسبت به کشورهایی که تدریس کردم بسیار بالاتر بوده و این نشان می‌دهد که مربیان ایرانی خواهان موفقیت و رشد این رشته در آسیا هستند.

مدرس فیفا در پایان گفت: وجود مدارس فوتبال و فعالیت مربیان در مدرسه‌ها باعث می‌شود تا در دوره‌های مربیگری پی به نقاط ضعف و قوتشان ببرند تا بازیکنان، روند تمرینات خود را  با اصول پشت سر بگذارند.بر همین اساس قرار است تا آخرین روز این دوره(پنجشنبه ششم آذرماه) حدود 60 فوتبال آموز در رده سنی زیر 12 سال را در اختیار این مربیان قرار دهیم تا در دوره مربیگری هر آنچه که تدریس کرده ایم را اجرا کنند. در واقع روز آخر کلاس دوره عملی بوده و مدرسان باید آنچه را که آموخته اند، به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مربیگری ، فوتبال ، پایه ، مدرس ، فیفا ، لعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
محمد
۱۳:۴۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
با عرض سلام! باید به عرض برسانم که اسم آقای لعلی، علیرضا نیست و نام ایشان علی عسکر لعلی هست و ایشان افغان هستند و مقیم آلمان!
در حال حاضر نیز به عنوان مدیر فنی تیم های ملی فوتبال افغانستان انجام وظیفه میکنند.

با سپاس
آخرین اخبار