در حاشیه ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سیستم‌های ایمنی و حفاظتی آخرین فن‌آوری روز دنیا از جمله دوربین مدار بسته مه پاش، گیت‌های کنترل تردد، سیستم‌های اطفا حریق و ... ارایه می‌گردد.

 پبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و سیستمهای ایمنی و حفاظتی با هدف عرضه جدیدترین و به روزترین فن‌آوری تجهیزات و سیستمهای ایمنی و حفاظتی شرکتهای بخش خصوصی و فعال این حوزه تا شش آذر در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزار است تا هر یک از بازدید کنندگان با توجه به نیاز و خواسته خود محصول مور نظر را دریافت کنند.

در همین راستا یکی از شرکتهای حاضر در نمایشگاه در زمینه دوربینهای مدار بسته، دستگاه مه پاش است که این سیستم در کلیه محصولات امنینی و ضد سرقت مورد استفاده است و کلیت محصول به گونه‌ای است هنگامی ورودی دزدگیر فعال می‌شود، سیستم شروع به مه پاشی می‌کند و در نتیجه موجب اختلال در دید می‌شود و کسی وارد محوطه تحت کنترل می‌شود، قادر به دیدن هیچ نقطه‌ای نیست و مجبور به ترک نیست.

مزیت این سیستم نسبت به سایر محصولات دوربین های مدار بسته به گونه‌ای است سایر سیستمها فقط در زمینه اعلام و ضبط تصاویر و بازبینی‌های پس از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما این سیستم پس از به صدا درآمدن آژیر خطر و با گذشت 10 ثانیه به گونه‌ای دید را مختل می‌کند که امکان هیچ گونه اقدام در محل نیست. همچنین به روزترین فن‌آوری محصولاتی همچون گیتهای کنترل تردد، راه‌بندهای خودرویی، برنامه‌نویسی دستگاه‌های کارتخوان و سیستمهای اطفا حریق درششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و سیستمهای ایمنی و حفاظتی برای بازدید کنندگان و متقاضیان به نمایش گذاشته است.

ششمین نمایشگاه تجهیزات و سیستمهای ایمنی و حفاظتی تا شش آذر از ساعت 9.30 تا 18 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدار ، نمایشگاه ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار