معاون سيمای رسانه ملی گفت: سياست سازمان کاهش پخش آگهی بازرگانی است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ دکتر علی اصغر پورمحمدی در نشستی با مدیران شبکه یک گفت: باید ساخت سریال، تله فیلم و برنامه‌های کم محتوا و کم مخاطب متوقف و در صورت نیاز، پخش برنامه‌های پرمخاطب و جذاب تکرار شود.
 
پورمحمدی در نشستی که صبح امروز سه شنبه با مهدی فرجی مدیر شبکه یک و مدیران گروه های این شبکه برگزار شد، از زحمات مدیر شبکه یک و مدیران برنامه ساز برای تولید برنامه های پرمحتوا قدردانی و بر ادامه تولید برنامه های جذاب و مورد نیاز مخاطبان تاکید کرد .
 
وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دکتر سرافراز ریاست محترم سازمان کاهش پخش برنامه های مشارکتی و آگهی های بازرگانی است ، بر اجرای این سیاست در شبکه های سیما تاکید کرد.

پورمحمدی در ادامه پخش برنامه های تکراری اما جذاب را مهمتر از ساخت برنامه های خنثی دانست و گفت: باید ساخت سریال، تله فیلم و برنامه های کم محتوا و کم مخاطب متوقف و در صورت نیاز، پخش برنامه های پرمخاطب و جذاب تکرار شود .
 
مهدی فرجی مدیر شبکه یک نیز در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از انتصاب پورمحمدی به معاونت سیما گزارشی از عملکرد مدیران گروههای شبکه یک به وی ارایه کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.