پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است آنان سزاوار شکست مقابل منچستر سیتی نبودند و خستگی زیاد عامل ناکامی شاگردان وی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، تیم بایرن مونیخ به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا و چمپیونزلیگ در دیدار مقابل منچستر سیتی متحمل شکست 3بر2 شد البته این نتیجه تاثیری در صعود باواریایی‌ها به مرحله بعد لیگ قهرمانان ندارد اما برای بازیکنان سیتی بسیار مهم بود زیرا حالا شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی دارند.

براساس این گزارش، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از این شکست، خستگی مفرط شاگردانش در دقایق پایانی را دلیل اصلی ناکامی آنان دانست.

گواردیولا گفت: درست است که امتیاز این بازی برای ما مهم نبود و صعود ما از قبل قطعی شده بود اما واقعا از نتیجه بدست آمده ناراضی هستم ما بازی را به حریف واگذار کرده و هر سه امتیاز را از دست دادیم، حتی در دقایق پایانی 10 نفره بازی کردیم هرچند اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتیم و جنگنده ظاهر شدیم اما نتیجه را از دست دادیم.

گواردیولادر ادامه افزود: بازیکنان بایرن تمرکز خود را از دست ندادند اما احتمالا در دقایق پایانی، اکثر بازیکنان خسته شده بودند بواتنگ و ژابی تمام توان خود را به نمایش گذاشتند اما آگوئرو زننده هر سه گل سیتی بازیکنی است که همیشه خطرناک ظاهر می‌شود تیم‌های منچستر سیتی و آ اس رم می‌دانند ما نهایت تلاش خود را بکار می‌بندیم تا در بازی آخر مقابل زسکامسکو پیروز شویم، پس رقابت اصلی میان آنان خواهد بود تا برای صعود به عنوان تیم دوم گروه به سبک امتیاز بپردازند.

***اظهار تاسف ریبری از افت تیم‌های ایتالیایی 

فرانک ریبری مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ از شکست این تیم مقابل منچستر سیتی چندان ناراحت نیست و در مقابل برای از دست رفتن جایگاه آث میلان و اینترمیلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اظهار تاسف کرد.

ریبری گفت: زمانی لیگ فوتبال ایتالیا دارای جذابیت بالایی بود همه هواداران فوتبال علاقه مند به پیگیری رقابت‌های سری آ بودند اما حالا باشگاه‌های بزرگی مانند میلان و اینتر با مشکلات متعددی در رقابت‌های داخلی مواجه شده‌اند همان طور که در جدول سری آ مشخص است دو تیم یوونتوس و آ اس رم جایگاه بالایی در جدول رده بندی بدست آورده‌اند دیدن میلانی‌ها در چنین شرایطی بسیار ناراحت کننده است.

آنان در پایین جدول سری آ حضور دارند و نتوانستند به رقابت‌های اروپایی راه یابند این موضوع برای هواداران هم ناراحت کننده است.

لازم به ذکر است، اینتر میلان در سال 2010 به همراه ژوزه مورینیو موفق به کسب قهرمانی 3 گانه شد، آث میلان هم در سال 2007 برای هفتمین مرتبه به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید اما حالا هر یک اوضاع نابسامانی در جدول دارند میلان با تیم صدر نشین جدول 13 امتیاز فاصله دارد و اینتر هم با یک امتیاز کمتر نسبت به میلان در جایگاهی پایین تر از رقیب همشهری خود قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گواردیولا ، مونیخ ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار