سرپرست استقلال می گوید بازیکنان این تیم به حساسیت و مهم بودن مصاف آبی پوشان و ذوب آهن واقف شده اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ میرشاد ماجدی درباره وضعیت استقلال پیش از مصاف با ذوب آهن گفت: قلعه نویی روز گذشته بازیکنان را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد. با صحبت هایی که وی با بازیکنان داشت، بازیکنان متوجه شدند که چه بازی سختی را برابر ذوب آهن داریم. همه ما متوجه وضعیت هستیم و می‌خواهیم تحت هر شرایطی از اصفهان پیروز خارج شویم. بازیکنان ما از اشتباهاتشان درس گرفته و به دنبال فراموش بازی قبلی هستند.

وی با انتقاد شدید از حاشیه سازان اضافه کرد: واقعا برای آن کسانی که به خودشان استقلالی معرفی می‌کنند اما اخبار کذب منتشر می‌کنند متاسفم. آنها می‌خواهند با این کار فشار روحی روانی به تیم وارد کنند. به دروغ حاشیه ساخته‌اند که روز گذشته در تمرین استقلال میان تیموریان و لیدرها درگیری فیزیکی و زد و خورد رخ داده که اساسا بی پایه اساس بود و جز تاسف خوردن برای آنها نمی‌دانم چه بگویم.

سرپرست استقلال درباره فصل نقل و انتقالات و گمانه زنی‌های موجود بیان کرد: مطمئنا هرکسی را که قلعه نویی بخواهند را نظری جویباری، معاونت ورزشی باشگاه جذب خواهند کرد.وی مسئول نقل و انتقالات باشگاه هستند و در این کار تجربه فراوانی دارند.

ماجدی در پایان با تمجید از غلامحسین مظلومی افزود: مرحوم مظلومی انسان با شخصیت و بسیار افتاده‌ای بود. ایشان از کسانی بودند که من در طول زندگیم کمتر شبیه‌اش را دیده بودم. جا دارد از زحمات فرزندان و همسر بزرگوار وی برای مراقبت از آن مرحوم تشکر کنم. همچنین از احمدی مقدم و رادان هم بابت همه کمک‌ها و تلاش‌هایشان یک تشکر ویژه داشته باشم. مرحوم مظلومی مرد بزرگی بود و امیدوارم روحشان شاد باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار