کشتی‌گیر تیم ملی کشورمان گفت: من برای کسب سهمیه المپیک 2016 برنامه ویژه‌ای دارم و مطمئنا این سهمیه را کسب خواهم کرد.

رضا یزدانی کشتی‌گیر ملی پوش کشورمان با حضور در سالن حاجی‌زاده جویبار و تماشای مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مردم جویبار لیاقت امکانات خیلی بهتر از این را دارند و باید سالن بهتر و بزرگتری در جویبار احداث شود. این شهر پایتخت کشتی ایران است و باید به نحو احسن به آن رسیدگی شود تا بتواند مسابقات بزرگتری را در سطح جهان میزبانی کند.

وی ادامه داد: این اولین بار است که این مسابقات در شهر جویبار برگزار می‌شود. کیفیت مسابقات تا اینجا نسبتا خوب بوده است اما می‌توانست خیلی بهتر از اینها باشد. امیدوارم در آینده شاهد امکانات بهتر و مسابقات بزرگتری در این شهر باشیم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که چرا خودش در این رقابت‌ها کشتی نمی‌گیرد بیان کرد: خیلی دوست داشتم در این مسابقات شرکت کنم اما تیم بیمه رازی در آخرین لحظات بسته شد و آنها نماینده وزن 97 خود را انتخاب کرده بودند و من دیگر نمی‌توانستم برای این تیم بازی کنم و دیگر اینکه خودم هم برای این رقابت‌ها آمادگی جسمانی نداشتم و بدنم آماده نبود.

قهرمان کشتی کشورمان در خاتمه بیان داشت: سال 2015 برای من بسیار سخت خواهد بود زیرا برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو برنامه‌های ویژه‌ای دارم و به همه هموطنانم قول می‌دهم سهمیه المپیک را کسب کنم تا ناکامی‌های گذشته‌ام را جبران کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار