رایان گیگز، مربی باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که می‌تواند از لویس فن‌خال چیزهای زیادی فرا گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رایان گیگز، بازیکن پرسابقه باشگاه منچستریونایتد و ولزی این تیم که فصل پیش در کسوت بازیکن مربی قرار داشت و در اواخر فصل با اخراج دیوید مویس موقتاً سرپرستی تیم را برعهده گرفت و توانست به نتایج مطلوبی هم دست یابد اما وی در این فصل در نیمکت ذخیره‌های یونایتد با لویس فن‌خال همراه است و معتقد است که زیر نظر لویس فن‌خال به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است.

وی در این خصوص گفت: به نظر من این مسئله‌ (همکاری با فن‌خال) بسیار خوب است، او رابطه فوق‌العاده‌ای با من دارد و به من مسئولیت زیادی می‌دهد. او پیش از آن مرا خوب نمی‌شناخت اما به هر حال وقتی که با هم زیاد در ارتباط باشیم شناخت به زودی صورت می‌گیرد و می‌توانیم به آشنایی نسبی از یکدیگر دست یابیم.

گیگز ادامه داد: من هم به خوبی به هر چیز اشراف دارم چرا که سال‌های زیادی است در این تیم حضور دارم، به خوبی می‌توانم به مربی در شناخت بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای باشگاه کمک کنم. اما چیزی که در این میان کاملاً واضح است، این است که او سرمربی بسیار باتجربه‌ای است و هدایت باشگاه‌ها و تیم‌های زیادی را برعهده داشته است، تلاش زیادی می‌کنیم و از یکدیگر چیزهای زیادی فرا می‌گیریم و سعی می‌کنیم در باشگاه منچستریونایتد تاجایی‌که می‌تواند به یکدیگر کمک کنیم اما به هر حال او سرمربی است و من هم سعی می‌کنم در این میان تا جایی که امکان دارد از تجربیات و مهارت‌های او در عرصه مربیگری استفاده کنیم.

گفتنی است، باشگاه منچستریونایتد موفق شد در هفته 13 رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی با برتری 2 بر 1 برابر باشگاه آرسنال توانست اولین برد بیرون از خانه را تجربه کند و با 2 امتیاز 19 برسد و با انجام 12 بازی در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر انگیس قرار گیرد.

باشگاه منچستریونایتد در اندیشه آن است در فرصت باقی مانده تا پایان نیم فصل جایگاه خود را در جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کند و بتواند قدری از ناکامی‌هایش کم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار