"کیسان کامجو" گفت: بازیگر نقش اصلی فیلم "سراب"، این فیلم را حاوی نکات آموزنده برای جوانان معرفی کرد.

"کیسان کامجو"، بازیگر و سرمایه‌گذار بخشی از فیلم "سراب" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم "سراب" نکات اخلاقی و آموزنده فراوانی دارد که برای جوانان مفید است.
 
وی در ادامه بیان کرد: "کیسان" به عنوان نقش اصلی یک ورزشکار رشته بوکس است، به دنبال موفقیت در رشته ورزشی مورد علاقه‌اش به تهران می‌آید و ماجراهایی برای او رقم می‌خورد.
 
کامجو در ادامه گفت: این ورزشکار که از نظر مالی تأمین نمی شود و فدراسیون بوکس بودجه زیادی به ورزشکاران این رشته اختصاص نمی‌دهد، به دنبال شرایط بهتر مالی به شهر تهران می‌آید و در تهران نیز با مشکلاتی مواجه می‌شود.
 
کامجو عنوان کرد: ایفای این نقش بسیار سخت بود، چون نیاز به قدرت بدنی بالایی داشت، مخصوصاً در سکانسی که مرا تا گردن در خاک فرو بردند و فقط دست و صورتم از خاک بیرون بود. در ایفای این نقش دشوار، کارگردان کمک زیادی به من کرد.
 
وی با بیان این که نقش کیسان نیاز به تمرکز بالای ذهنی داشته است، گفت: سراب یک درس عبرت است که تماشای آن را به جوانان توصیه می‌کنم.
 
بازیگر "کلاشینکف" در ادامه اظهار داشت: در این فیلم از امیرحسین فشنگ‌چی و یوسف کرمی هم دعوت به همکاری شد که این دو ورزشکار در نقش خودشان ظاهر خواهند شد.
 
وی افزود: در این فیلم رضا رویگری، شراره رخام، مجید شهریاری، سیاوش قاسمی و ثنا صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
کامجو با بیان این که یک اتفاق، زندگی "کیسان" را متحول می‌کند، گفت: در این فیلم با یک اتفاق برای کیسان، زندگی‌اش دچار تحولات اساسی می‌شود.
 
وی در خصوص دنیای سینما گفت: سینما بنیان پاکی دارد، چون برگرفته از هنر است. هنر هم بُعدی از وجود خداست، پس اصلش پاک است، مثل ماهیت انسان.
 
کامجو افزود: سینما صنعت است و چرخ صنعت با پول و سرمایه می‌چرخد و دلیل این که هنر از راه خود منحرف می‌شود، پول است. مشکل اصلی سینما، پول است که هیچ ارتباطی به هنر سینما ندارد، دخالت اسپانسر یک فیلم باعث می‌شود که میزانسن فیلم نابود شود، چون به سلیقه‌ی یک شخص تاجر است که هیچ ربطی به سینما و فیلم نداشته است.



کامجو در خصوص رئیس سازمان سینمایی گفت: ایوبی، مدیر زحمت‌کشی است، در صدد بهتر کردن شرایط سینما است و این قابل تقدیر است، برای مدیریت جدید سینما آرزوی موفقیت دارم.
 
این بازیگر گفت: همان‌طور که گفتم فیلم‌نامه "سراب" چون نکات آموزنده و اخلاقی دارد، دچار مشکلات ممیزی نشده، چون شفاف نوشته شده بود.
 
کامجو در ادامه بیان کرد: من یک بازیگرم و اگر در تلویزیون هم کارگردان مطرح و خوبی مثل سیروس مقدم از من دعوت به بازیگری کند، قبول می‌کنم. اما دوست دارم فقط بازیگر باشم و درگیر تولید نباشم، چون مشکلات تولید گاهی اوقات، تمرکز و حس شخصی را برای ایفای نقش نابود می‌کند.
 
از میان کارگردان‌های سینما، فیلم‌های استاد مسعود کیمیایی، سامان سالور، اصغر فرهادی، پوران درخشنده و نیکی کریمی را می‌پسندم.
 
البته برای بازی در یک پروژه مسعود کیمیایی دعوت شدم که به دلیل تأمین نشدن بودجه تولید فیلم متوقف شده از میان بازیگران نیز بازی شهاب حسینی، پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا را می‌پسندم.
 
گفتنی است، کامجو بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس جوان که تجربه بازی در فیلم‌های کلاشینکف و از گهواره تا ماه را دارد و در فیلم‌نامه نیز در دست تهیه برای ساخت فیلم به ثبت رسانده است.
 
این بازیگر علاقه‌مند به طرح موضوعات اجتماعی و پندآموز برای جوانان است و خود در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کند.
 
بازی او در نقش یک ورزشکار کم‌درآمد و مشتاق به طی کردن ره صد ساله در یک شب در فیلم سراب، پیام‌های هشداردهنده‌ای را به جوانان می‌دهد.
 
کامجو در این فیلم که سوژه جدید و البته حقیقی دارد، مشکلات ورزشکار مستعد پیشرفت را نشان می‌دهد که به دلیل علاقه به رشته ورزشی کم بودجه "بوکس" دچار مشکلات مالی است، مشکلی که بسیاری از ورزشکاران جامعه ما به آن دچارند.
 
مسابقات زیرزمینی و غیرمجاز "بوکس" در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود، پدیده‌ای که در جامعه ما وجود دارد و بسیاری از افراد سودجو و شیطان‌صفت از طریق فریب دادن جوانان کشور، آن‌ها را به این دام خطرناک می‌کشانند. سراب یک داستان واقعی است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.