نویسنده و نظامی سابق در ارتش الجزایر، تاکید کرد، گروه‌های تروریستی مشتی جنایتکار مزدور هستند و به هیچ وجه نمی‌شود میان اسلام و این نوع ایدئولوژی تروریستی که براثر اشتباهات و سیاست گذاری های غرب در منطقه بوجود آمده است، ارتباط برقرار کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "محمد مولی"، نویسنده و نظامی سابق در ارتش الجزایر، در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی توضیح داد: این تروریست ها افرادی مزدور هستند که می جنگند و خونریزی می‌کنند و جنایت های وحشیانه، تروریستی و غیر انسانی خود را در پس چهره اسلام پنهان می‌سازد.

او به دوگانگی سیاست غرب و رسانه های آن در تحریف حقایق اشاره می کند و می گوید: ما اکنون، محصول اشتباهات کشورهای غربی در منطقه را درو می کنیم؛ به نحوی که انتشار تروریسم در سراسر جهان، از مغرب، موریتانیا، تونس، لیبی، عراق و پیوستن جوانان اروپایی به این گروه های تروریستی شروع شده است.

گفتنی است، سایت "لانگ وار ژورنال" امریکا،نیز پیش از این، فاش ساخته بود که گروه های تروریستی بیش از 46 پادگان نظامی، مخصوص اموزش و جذب تروریست را در عراق و سوریه اداره می کنند که بیشتر این پادگان ها در اختیار گروه تروریستی داعش و جبهه النصره می‌باشد.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار