بازیکن انگلیسی و با سابقه باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که لیورپول از نقل و انتقالات تابستانی به دو بازیکن کلاس جهانی نیاز داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پل اسکولز بازیکن با سابقه و کهنه کار باشگاه منچستر یونایتد که چندی است در کسوت کارشناس فوتبال برای رسانه‌های انگلیسی می‌نویسد، اخیر صحبت‌های تازه‌ای را مبنی بر جذب بازیکنان کلاس جهانی در فصل تابستان و فرصت‌هایی که این براندون راجرز، کرده است مطرح کرده است.

وی در این خصوص گفت: در فصل پیشی انتظارات از باشگاه لیورپول بسیار بالا رفت اما حالا زمانیکه از هواداران در خصوص این تیم می‌پرسیم آنها شک دارندکه جزء 4 تیم قرار گیرد.

من می‌خواهم بار دیگر به فصل نقل و انتقالات بازگردم، آنها در آن فصل به اندازه کافی خوب نبودند، سرمربی این تیم راجرز مرد و زنده شد تا توانست بازیکنانی را به تیم آورد، مخصوصا وقتی بازیکنان بزرگی مانند لویس سوارز را از دست دهد.

به طور مثال لیورپول برای دژان لوران 20 میلیون پوند پرداخت کرد، 20 میلیون پوند پول زیادی برای مدافع است و در نهایت هم باعث می‌شود فشار زیادی را متحمل نشود.

آنها برای اینکه خود را از نو بسازند باید دو بازیکن در سطح کلاس جهانی در اختیار داشته باشند و باید در نقل و انتقالات تابستانی به چنین کاری است می‍‌‌‌زدند که هم اکنون این فرصت را از دست داده‌اند و باید با داشته‌های فعلی خود دست به کار شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار