حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

نیکوترین اعمال انسان رسیدن به درجه والای معرفت خداست

نایب رئیس مجلس گفت: نیکوترین اعمال انسان‌ها رسیدن به درجات والای معرفت خدای متعال است و انسان‌هایی از این نعمت بهره‌مندند که از نیروی اندیشه و تعقل برتری بهره برده باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن ابوترابی‌فرد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب «علی لاریجانی» ریاست جلسه علنی امروز یکشنبه 9آذر را برعهده داشت در نطق پیش از دستور خود با تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) گفت: میلاد امام موسی کاظم(ع) را محضر برادران و خواهران گرانقدر، ملت عزیز عموم دوستداران و پیروان آن حضرت و امت اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و با کلامی از آن بزرگوار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.  
 
وی افزود: خداوند پیامبرانش را به سوی مردم مبعوث نکرد مگر برای آنکه به معرفت خدای سبحان راه یابند، نیکوترین انسان‌ها انسانی است که به درجات والای معرفت خدای متعال راه یابد و انسان‌هایی از این نعمت بهره‌مندند که از نیروی اندیشه و تعقل برتری بهره برده باشند.
 
نایب رئیس مجلس تصریح کرد: انسان‌های هوشمند و خردمند که به معرفت خدای متعال راه می‌یابند، بلند پایه‌ترین انسان‌ها در دنیا و آخرتند امیدوارم خدای سبحان در پرتو حیات عقلانی، قلب و جان و روح ما را به معرفت خدای متعال نورانی کند و در پرتو معرفت حق در راه ثواب گام برداریم و به سعادت دنیا و آخرت دست بیابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، نطق ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار