سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین از شرایط نامناسب تیم خود و عدم همراهی مسئولان استانی گلایه کرد.

محمود عبدالهی، سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در رابطه با مشکلات این تیم به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت کنونی تیم کشاورز با توجه به شرایط مالی نامناسب از ابتدای فصل قابل پیش بینی بود و به همین دلیل پیش از آغاز فصل به مسئولان ورزش استان اعلام کردم که برای یافتن اسپانسر مناسب برای باشگاه تلاش کنند و در غیر این صورت اجازه فروش سهمیه این تیم به مشتریان خارج استانی را دهند اما متاسفانه مسئولان در حرف گفتند که جای نگرانی نیست و حامی مالی مناسبی برای ما در نظر دارند اما در فاصله سه روز قبل از شروع لیگ اعلام کردند که اسپانسری در کار نیست و می‌توانیم امتیاز را واگذار کنیم.

 اما در آن زمان محدود امکان انتقال امتیاز نبود و ما مجبور شدیم بدون پول و با بازیکنان جوانان و امید خودمان که متولد ۷۳-۷۴ هستند وارد مسابقات شویم و تلاش کنیم این امتیاز را در لیگ دسته اول حفظ کنیم و همچنان تا جایی که در توانمان است و خدا یاری می کند ادامه می دهیم. اعتقاد دارم شاید این روزها امتحان الهی است تا صبر ما را بسنجد ما هم فعلا نمی دانیم تا به کی، اما تا جایی که ممکن باشد ادامه می دهیم.
 
از لحاظ فنی مشکل نداریم / قبل از شروع بازی ۳-۰ عقبیم

 
مشکل تیم کشاورز فنی نیست. در شرایط کنونی بیشتر حرفهای ما با بازیکنان غیرفنی است. چرا که از نظر فنی از بازیکنان راضیم. اکثر بازیکنان تیم از ترکیب تیم امید است که در لیگ برتر اول شد و به جز برادرم که انصافا خیلی به ما لطف داشته و فقط برای کمک به تیم با پای مصدوم و به زور امپول بازی می کند، بقیه بازیکنان بی تجربه اند و انتظار معجزه از آنها ندارم. تا اندازه ای که توان دارند تلاش می کنند و هر چیزی که به آنها می گویم اجرا می کنند و واقعا از جان مایه می گذارند. در بازی آخر هم خیلی خوب بودیم و بعد از پنج نفره کردن دو گل هم زدیم اما متاسفانه در تمام بازی ها نیمه اول را به حریف واگذار کرده ایم.
 
در مشهد با تیمی بازی کردیم که از لحاظ مالی واقعا عالی هستند و وقتی بازیکنان جوان من می بینند تیم مقابل با سر و شکل کامل و حرفه ای به زمین می آید در همان شروع بازی روحیه خود را باخته و در واقع ما بازی را با نتیجه ۳-۰ به سود حریف آغاز می کنیم. البته تمام بازیهای نیمه دوم را برده ایم و این نکته مثبت ماجراست اما با این شرایط فقط زجر می‌کشیم و هیچ کسی هم نیست که کمکی به ما کند.
 
همسرم برای تیم غذا می پزد / پول تشکیل اردو هم نداریم
 

عبدالهی در توصیف شرایط نامناسب تیم کشاورز گفت: در تامین هزینه سفرها با مشکل روبرو ایم. در سفر آخرمان، با مینی بوس هلال احمر به اصفهان رفتیم و شب را در خوابگاه اداره کار سپری کردیم. حتی پول نداشتیم که غذای تازه‌پخت بخوریم و در قزوین غذا پختیم و در اصفهان بار دیگر گرم کرده و خوردیم. که هرگز در شان تیم های لیگ حرفه ای نیست.
 
در بازی های خانگی هم که اوضاع وخیم تر است و با وجود اینکه بازیکنانمان جوانند و باید زیر نظر ما باشند و بدانیم چه زمانی می خوابند و چه می خورند و … ، اما ما نمی توانیم حتی اردو داشته باشیم. روز بازی همسرم برای بازیکنان غذا می پزد سپس با وضع دشواری خانه خود را خالی کرده و بازیکنان را برای نهار دور هم جمع می کنم تا کمی روحیه تیمی به خود بگیرند و همدل شوند. من پول و سرمایه آنچنانی ندارم و میلیاردر نیستم . از گلوی خانواده ام می برم و خرج تیم می کنم. خانواده ام اعتراضی ندارند اما من هم تا زمانی توان دارم. اگر این تیم سقوط کند فوتسال قزوین نابود خواهد شد اما مسئولان به فکر نیستند. ما انتظار زیادی نداریم حداقل یک نفر را بفرستند که یک ساندویچ به بازیکنان بدهد.
 
با کمترین هزینه بهترین نتایج را می توانیم بگیریم / قزوین منبع استعداد است

 
از فصل گذشته ۴۰ میلیون بدهی به بازیکنان باقی ماند که به جای آن سهام تیم را به آنها واگذار کردیم. من در ابتدای فصل به مسئولان گفتم که حداقل این پول را بدهید که به این بازیکنان بدهکار نباشیم و تیمداری نکنیم. من قبلا هم گفته ام که به تیم ما مبلغ ۲۵۰ میلیون بدهند تا تیم را به لیگ برتر برسانم. فصل گذشته با ۱۱۳ میلیون خرج کردن توانستیم در یک قدمی لیگ برتر قرار بگیریم و اگر آن اتفاقات نمی افتاد به لیگ برتر می رسیدیم در حالی که باشگاه هایی با هزینه های چند برابر نمی توانند نتایج ما را بگیرند. من با ۷۰۰ میلیون می توانم یک تیم لیگ برتری قزوین را قهرمان ایران کنم. قزوین منبع استعداد فوتسال است. هم اکنون ۱۰ بازیکن در لیگ برتر داریم و چند بازیکن از قزوین به تیم ملی رسیده اند.

ولله حیف است و این استعداد ها هر جایی پیدا نمی شود. اما متاسفانه مسئولان به فکر استفاده از داشته های این استان نیستند و بعد از اینکه این رشته در قزوین نابود شد، تازه به فکر زنده کردن آن می افتند همانطور که بعد از چند سال با سرمایه گذاری در بسکتبال شور و حال لیگ برتر را به استان آورده اند اما ای کاش نیم نگاهی هم به این تیم که فوق العاده غنی است داشته باشند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، کشاورز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار