مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت : سند مالکیت موقوفه مسجد حاج شیح محمد سنندج به ارزش بیش از یک هزار و صد و سیزده میلیارد ریال اخذ شد که این سند ارزشمندترین سند در میان موقوفات استان است.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، سلمان  روحی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: سند مالکیت موقوفه مسجد حاج شیح محمد در داخل شهر سنندج که با نیت پرداخت هزینه های جاری مسجد و به ارزش بیش از یک هزار و صد و سیزده میلیارد ریال وقف شده است ، اخذ شد.

وی افزود: موقوفه مسجد حاج شیخ محمد بیش از 600 رقبه با کاربری های مسکونی، تجاری ، اداری دارد.

روحی  با بیان اینکه مساحت اراضی این موقوفه بیش از 870 هزار متر مربع است،  خاطر نشان کرد: با اخذ این سند، وضعیت اختلافات مالکیت با مسکن و شهرسازی و سایر معارضین به نفع موقوفه تعیین تکلیف شد. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ادامه داد: با تعامل و همکاری با اداره ثبت و اسناد استان کردستان، صدور اسناد مالکیت از مهر ماه شروع شده و تا کنون 58 سند اخذ شده و پیش بینی می شود تا پایان سال، بیش از 150 سند دیگر، صادر و اخذ گردد.

وی  در پایان گفت : اخذ اسناد موقوفات، موجب تثبیت مالکیت و جلوگیری از تعدی و تجاوز به مالکیت اراضی موقوفه را فراهم می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارزشمند ، سند ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار