معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام: زمان انجام و اعلام نتیجه تست ایدز در ایلام 10 دقیقه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضی ناصری‌فر اظهار داشت: هفته‌ای که در آن قرار داریم به عنوان هفته اطلاع‌رسانی بیماری ایدز نامیده شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یکی از راه‌های تشخیص این بیماری انجام تست تشخیص سریع " اچ آی‌ وی " است که در مرکز مشاوره شهر ایلام و در دیگر مراکز پزشکی درمانی شهرستان‌های استان ایلام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این شیوه تشخیصی جدید در زمانی کمتر از 10 دقیقه نتیجه آزمایش را نشان می‌دهد و در صورت مثبت بودن درخواست آزمایش‌های تکمیلی صورت می‌گیرد و خدمات مشاوره و درمان به صورت کاملا رایگان برای فرد در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول با آرزوی زندگی توام با سلامتی و تندرستی برای همه هم‌وطنانمان اضافه کرد: این دستگاه درمانی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به مردم استان ایلام کرده است.

ناصری‌فر تصریح کرد: برای تحقق این مهم برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده که به مرور در استان ایلام اجرایی و محقق خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان ایلام یکی از برنامه‌های موفقی است که همزمان در سراسر کشور اجرایی و محقق شده و در استان ایلام مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.