یکشنبه 9 آذر در جریان معاملات تالار حافظ تعداد 431 هزار و 920 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 364 میلیون و 634 هزار ریال در 44 هزار و 593 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جریان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود برای چهارمین روز متوالی امروز با 916 واحد ریزش به ارتفاع 72 هزار و 328 واحدی سقوط کرد.

این در حالی است که کلیه نمادها روند منفی به خود گرفتند به طوری که در گروه بانکی‌ها، بانک ملت با روند منفی 3.75 واحدی، بانک صادرات ایران با روند منفی 3.7 واحدی به کار خود ادامه می‌دهند.

علاوه بر این در گروه خودرویی‌ها، پارس خودرو با کاهش 3.2 واحدی و ایران خودرو با کاهش 3.87 واحدی به کار خود ادامه می‌دهند.

می‌توان گفت سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان با روند کاهشی 3.8 واحدی، صنایع آذرآب با روند کاهشی 3.07 واحدی و سرمایه‌گذاری صنعت نفت با روند کاهشی 3.58 واحدی روبرو شدند.

شایان ذکر است کلیه شاخص‌ها نیز روند منفی به خود گرفته‌اند به طوری که شاخص آزاد شناور با روند نزولی هزار و 296 واحدی و شاخص بازار دوم با روند نزولی هزار و 441 واحدی بیشترین سقوط را تجربه کردند.

علاوه بر این شاخص صنعت با کاهش 637 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال تر با کاهش 33 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با  کاهش 55 واحدی، شاخص بازار اول با کاهش 734 واحدی به کار خود ادامه می‌دهند.

گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس بازگشايي نمادهاي معاملاتي (ساربيل)، (حفارس)، بازگشايي نماد معاملاتي (پارسيانح)، بازگشايي نماد معاملاتي (غپينو)، بازگشايي نماد معاملاتي (خوساز)، اطلاعيه در خصوص حق تقدم استفاده نشده (پرديسح)، حراج مجدد نمادهاي معاملاتي (سهگمت)، (سيلام)، توقف نماد معاملاتي (غمارگ)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاخص ، معاملات ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار