فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا کردلو اظهار کرد: سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی توسط ماموران واحد گشتی پلیس شهرستان ابهر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از وی هفت فقره سرقت اماکن خصوصی کشف شد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز و خانه باغ‌های اطراف شهر تیم ویژه‌ای از ماموران برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی تشکیل و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مسئول با بیان اینکه در همین راستا واحد‌های گشت محسوس و نا‌محسوس پلیس در سطح شهر فعال شده و به گشت‌زنی پرداختند، ادامه داد: سرانجام ماموران یکی از واحد‌های گشتی حین گشت‌زنی‌های هدفمند خود فردی که اقدام به پرسه‌زنی در اطراف ساختمانی نیمه‌ساز می‌کرد را مشاهده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در بازرسی‌های اولیه از وسایل همراه متهم تعدادی ابزارآلات سرقت کشف شده است، افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سارق وی به هفت فقره سرقت اماکن نیمه‌کاره در سطح شهرستان ابهر اعتراف کرد.

کردلو با اشاره به اظهارات متهم در خصوص نحوه انجام سرقت گفت: متهم پس از شناسایی اماکن فاقد نگهبان وارد محل شده و با آرامش کامل اشیاء مورد نظر را سرقت می‌کرد.

وی با شاره به دستگیری دو سارق داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه‌کاره طی 24 ساعت گذشته یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی در راستای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، سارق ، اماکن ، ابهر ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.