پیکه: مسی از رونالدو با استعداد تر است

جرارد پیکه مدافع تیم بارسلونا معتقد است لیونل مسی هم تیمی‌اش در بارسلونا‌ از رونالدو پرتغالی با استعداد تر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و کریس رونالدو ستاره‌ی پرتغالی رئال مادرید در شش سال گذشته برنده‌ی توپ طلا بوده‌اند.
 
 امسال هم بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال این دو را بخت اصلی کسب این عنوان می‌دانند.
 
 این در حالی است که میشل‌ پلاتینی‌ رئیس یوفا رونالدو را لایق کسب این جایزه نمی‌دادند و معتقد است یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان باید این عنوان را به دست آورند.
 
جرارد پیکه ستاره‌ی تیم بارسلونا به طور مستقیم اعلام نکرد که مسی هم تیمی‌اش لایق کسب این عنوان است، اما معتقد است این ستاره‌ی آرژانتینی از رقیب دیرینه‌اش رونالدو با استعداد‌تر است.

وی در این خصوص گفت: مسی استعداد خدادادی زیادی دارد. مهم نیست کدام بازیکن بهتر است.
من از عکس‌العمل رونالدو از انتخاب مسی بعنوان بهترین بازیکن و برنده توپ طلا لذت بردم. مسی 4 بار این عنوان را کسب کرد. ولی رونالدو عکس‌العممل بدی نشان نداد. من برای او که در سال 2013 موفق شد توپ طلا را تصلاحب کند، بسیار خوشحال شدم.

پیکه در ادامه افزود: به نظر من فقط استعداد نسیت که یک بازیکن را ستاره می‌کند. مسی پشتکار بسیار بالایی دارد. او یک موتور قدرتمند در اختیار دارد.
 
رونالدو بیشتر فیزیکی است و نسبت به مسی به لحاظ فیزیکی شرایط بهتری دارد. اما متاسفانه در فوتبال به گونه‌ای است که اگر بازیکنی به لحاظ توانایی‌های فیزیکی محدود شود، تمام قابلیت‌های خود را از دست خواهد داد.

گفتنی است روز دوشنبه 3 نامزد نهایی کسب عنوان توپ طلا مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیکه ، مسی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار