با تلاش نیرو‌های بسیج عامل نا امنی در شهر جهرم در کمتر از 72 ساعت دستگیر و به قانون سپرده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش تعدادی شرور با ایجاد رعب و وحشت در جهرم، قصد ایجاد آشوب را داشتند که با همت نیروهای بسیج ناکام ماندند.
 
حجت‌الله رضایی سرپرست فرمانداری جهرم اظهار داشت: با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، قضایی، بسیج و نیروهای مردمی در مدت کمتر از 72 ساعت عامل ناامنی و کسانی که ایجاد مزاحمت و تعرض به نوامیس مردم را داشتند، دستگیر شدند.  
 
همچنین امروز صبح نیز علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان فارس درباره دستگیری عامل نا امنی منطقه جهرم گفت: با توجه به وجود بیم تبانی، برای متهم قرار بازداشت صادر و زندانی شد.
 
وی تصریح کرد: پرونده به طور ویژه تحت نظارت و مدیریت قضایی استان قرار دارد و پیگیر هستیم تا هر چه سریع‌تر موجبات تشکیل جلسه دادگاه نیز فراهم شود.
 
رییس کل دادگستری استان فارس در خصوص انگیزه ضارب از حمله به زنان با چاقو نیز گفت: انگیزه ضارب شخصی است و احتمال دارد، ضارب دچار انحرافات شخصیتی نیز باشد که این مساله نیازمند بررسی و اظهارنظر پزشک است.
 
از طرفی رئیس شورای تأمین شهرستان جهرم با قدردانی از نیروهای خدوم اطلاعاتی، انتظامی، قضایی، بسیج و نیروهای مردمی تأکید کرد: مخلان نظم و برهم‌زنندگان آرامش و امنیت جامعه بدانند که با قاطعیت تمام با آنان برخورد خواهد شد.  
 
گفتنی است، حجت الاسلام دژکام امام جمعه شهرستان جهرم نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه از دستگیری عوامل ناامنی چند روز اخیر در شهرستان جهرم خبر داد و افزود: این انسان که متعرض نوامیس مردم شده بود دستگیر شده و از دادستان به عنوان نماینده عموم مردم خواستار اشد مجازات برای این چنین افرادی هستیم زیرا تسامح در این مسائل سبب جرأت دیگران در ارتکاب این کارها می‌شود.
 
امام جمعه جهرم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام در پی بهانه‌ای برای زیر سوال بردن کشور هستند و از مردم و دانشجویان استدعا داریم که بهانه دست دشمن ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
فقط اعدام ممنون که نظر منو میگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
انگیزه شخصی یعنی چه ؟ میشه بگن منظور چی هست ؟
United States of America
بیخبر
۱۹:۱۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
از کلیه مسئولین و نیروهای امنیتی و انتظامی کمال تشکر را داریم. خواهشمندیم در رابطه با تشخیص علت مسمومیت دانشجویان نیز با همین احساس مسئولیت وارد شوند و از تکرار حادثه جلو گیری نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
چه گناهی کردن این دخترا که چاقو خوردن؟؟؟؟دورود بر بسیج که پیداش کردن و باید مجازات شود تا عبرتی گردد برای سایرین که فکر نکن مملکت هر کی هرکیه
بعضیا فک میکنن قبح گناه و جرم ریخته که هر غلطی میکنن باز هم دورود بر بسیجی
آخرین اخبار