مربی تیم فوتبال خوزستان گفت: پرسپولیس اعلام کرده که شکایتی براساس گفته‌های باشگاه فولاد انجام خواهد داد و نکته قابل توجه این است که همه بدانند باشگاه فولاد خوزستان بی‌صبرانه منتظر این شکایت است.

نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: سروش رفیعی از بازیکنان سرباز تیم است که در حال حاضر وضعیت این بازیکن در حال رسیدگی است و در صورت تایید شدن کارت معافیتش از سوی سازمان لیگ در آینده این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این بازیکن با توجه به تایید سازمان لیگ نمی‌تواند بازی کند و وضعیت او در آینده مشخص خواهد شد.

سعد‌آوی درباره فایل صوتی درخشان اظهار کرد: از مربیان لیگ برتر تماس‌هایی با بازیکنان ما گرفته شد در این بین حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس نیز با بازیکن تیم ما ارتباط تلفنی برقرار کرد و صحبت‌های این سرمربی در حال حاضر در فایل صوتی موجود است.

مربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: در هر صورت باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات اخیر خود اعلام کرده که شکایتی براساس گفته‌های باشگاه فولاد انجام خواهد داد و نکته قابل توجه این است که همه بدانند باشگاه فولاد خوزستان بی‌صبرانه منتظر این شکایت است.

وی تصریح کرد ولی تا این لحظه خبری از باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع صورت نگرفته است اما هر زمان که این شکایت صورت بگیرد ما فایل صوتی را در اختیار دادگاه قرار خواهیم داد.

وی اظهار کرد: در صورتی که باشگاه پرسپولیس شکایت خود را انجام ندهد آن موقع به خاطر اینکه از حق خود دفاع کرده باشیم این فایل صوتی را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار می‌دهیم تا صحت گفته‌های ما به همه ثابت شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، حرفه ای ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار