رضا عنایتی از علاقه اش برای پوشیدن مجدد پیراهن استقلال خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبازگشت عنایتی به استقلال‌؛ این شایعه‌ای است که مثل سال‌های اخیر و در حالی که به فصل نقل و انتقالات لیگ ‌برتر نزدیک می‌شویم، مطرح شده است.

 

مي‌گويند قرار است با تيموريان معاوضه شوي.


خودم هم از طريق رسانه‌ها از اين موضوع باخبر شدم اما تا الان صحبتي با من نشده و من هم اطلاعي از اين موضوع ندارم.

 

آيا در اين مورد با مرزبان و مديرعامل پديده حرف زده‌اي؟


خير.

 

فكر مي‌كني مرزبان با از دست دادن تو حاضر است تيموريان را بگيرد؟


اين را بايد از خودش بپرسيد. آندو بازيكن باكيفيتي است و به درد هر تيمي مي‌خورد و قطعاً مرزبان روي او نظر داشته است. اميدوارم شرايط به گونه‌اي شود كه آندو به پديده بيايد.

 

و تو هم به استقلال بروي، درست است؟


بحث خواسته من نيست چراكه باشگاه پديده بايد اين مسئله را قبول كند. من در باشگاه پديده بسيار راحت هستم اما به‌هر‌ حال اين باشگاه بايد اين مسئله را بپذيرد كه من جدا شوم يا خير. اگر پديده نيم‌درصد هم راضي نباشد، نمي‌خواهم پيراهن آبي را بر تن كنم.

 

ولي خواسته قلبي‌ات اين است كه برگردي، درست است؟


خب اگر صادقانه بگويم همين‌طور است و بارها گفته‌ام دوست دارم به استقلال برگردم و با پيراهن اين تيم از فوتبال خداحافظي كنم.

 

با سرمربي آبي‌ها مشكل نداري؟


نه، من با هيچ احدي مشكل ندارم و در فوتبال حرفه‌اي امكان دارد كه مربي يك بازيكن را بخواهد و بازيكن ديگر را نخواهد. خودتان مي‌دانيد 4 سال پيش چه اتفاقاتي افتاد كه من از استقلال رفتم. وقتي از استقلال رفتم، 11 گل براي الامارات زدم و قهرمان جام‌حذفي شديم. من اگر پاچه‌خار بودم اصلاً از استقلال نمي‌رفتم.

 

در مورد پديده و برد با ارزشي كه مقابل تراكتور در غياب خودت به‌دست‌آورديد، چه نظري داري؟


هر دو تيم تلاش مي‌كردند تا جزو 4 تيم نهايي جام‌حذفي باشند اما ما باهوش‌تر بازي كرديم و تراكتورسازي را در زمينش شكست داديم. خوشبختانه تيم ما متكي به ‌فرد نيست و تيمي داريم كه همه براي موفقيت تلاش مي‌كنند و با شجاعت و صبوري بازي مي‌كنند. حتي يك پنالتي از دست داديم اما روحيه تيمي از دست نرفت و به گل رسيديم و در نهايت هم ما برنده شديم.

 

خبر ورزشی

برچسب ها: دوست ، استقلال ، عنایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.