نخستین گروه از زائران عمره مفرده پنجشنبه اعزام می شوند

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از رزرو 207 هزار نفر در کاروان های عمره در سامانه فاخر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، «حسن سرخوش» در خصوص روند نام نویسی عمره گزاران در کاروان ها افزود: همچنین بیش از 168 هزار نفر ثبت نام خود را در کاروان های عمره امسال قطعی و 70 درصد این جمعیت نیز هزینه سفر خود را پرداخت کرده اند.
 
وی در خصوص اعلام اولویت های عمره افزود: از روز گذشته (شنبه) دارندگان اولویت ها تا رقم 450 برای نام نویسی در کاروان های عمره 94-93 ثبت نام خود را آغاز کردند و از روز 12 آذر ماه استان هایی که دارای ظرفیت خالی در کاروان ها باشند، می توانند برای اعلام اولویت های جدید اقدام کنند.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از رزرو 207 هزار نفر در کاروان های عمره در سامانه فاخر خبر داد و گفت: نخستین گروه از عمره گزاران ایرانی روز پنجشنبه 13 آذرماه از فرودگاه بین المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.
 
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام های مرحله اول عمره تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در عمره 94-93 برنامه ریزی ها برای اعزام 750 عمره گزار ایرانی به سرزمین وحی صورت گرفته و طرف ایرانی در صورت فراهم آمدن بسترهای خدماتی لازم در کشور میزبان آمادگی دارد تعداد زائران ایرانی اعزامی به عمره را تا سقف یک میلیون نفر افزایش دهد.
 
به گفته وی، عمره گزاران ایرانی امسال برای دومین سال متوالی از نیمه اول ماه صفر به سرزمین وحی اعزام می شوند.
 

انتهای پیام /
برچسب ها: زائر ، حج ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک پدر
۱۹:۲۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
احرامی دگر بند ببین یار کجاست
آخرین اخبار