نمایشنامه "آنا کارنینا" با کارگردانی "هما روستا"، پانزدهم آذرماه در کتابخانه ملّی و در حمایت از هنرمندان مبتلا به سرطان نمایشنامه خوانی می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،هما روستا نمایشنامه «آنا کارنینا» را به نفع هنرمندانی که از بیماری سرطان رنج می برند،در قالب نمایشنامه خوانی اجرا می کند.

ترانه علیدوستی،حسن معجونی،رضا بهبودی،اشکان خطیبی، ستاره پسیانی،لیلی رشیدی، شبنم فرشادجو،هومن کیایی،نگار عابدی و محمد چرم شیر در این تک اجرای نمایشنامه خوانی، هما روستا را همراهی می کنند.همچنین بامداد افشار اجرای موسیقی و افکت را در این نمایشنامه خوانی بر عهده خواهد داشت.

هما روستا دو سال پیش نیز همین نمایشنامه را در فرهنگسرای اندیشه و به نفع زلزله زدگان آذربایجان شرقی اجرا کرده بود.

بهای بلیت نمایشنامه خوانی آنا کارنینا به صورت همت عالی خواهد بود و علاقه مندان برای دیدار از این برنامه می توانند روز شنبه پانزدهم آذر، ساعت 18:30 به کتابخانه ملّی در اتوبان حقانی مراجعه کنند.



**پرنده و نی لبک در فر هنگ سرای فردوس به روی صحنه می رود

نمایش پرنده و نی لبک نوشته و کار گردانی مشترک بهزاد صدیقی و علی محمد رحیمی در فر هنگ سرای فردوس به روی صحنه می رود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر سپنتا ساعت 16 روزهای 10، 11 و 12 آذرماه جاری در آمفی تئاتر فرهنگ سرای فردوس به روی صحنه می رود.

در این نمایش پرفورمنس علی محمد رحیمی، محمدجواد حاجیلو، اسماعیل صالحی و ابراهیم شاکری بازی می کنند و سیروس همتی طراحی صحنه، آنرا بر عهده دارد.

علاقه مندان برای دیدن پرفورمنس پرنده و نی لبک می توانند در روز های یادشده به نشانی فلکه ی دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات، فرهنگ سرای فردوس مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیش تر با شماره تلفن 44081093 تماس بگیرند.



**اجرای خیریه نمایش «دگمه»

نمایش «دگمه» نوشته و کارگردانی سحر ناسوتی یکشنبه 9 آذرماه برای کمک به هنرمندان بیمار مبتلا به سرطان اجرای خیریه ای به صورت همت عالی برگزار خواهد کرد.

این اثر نمایشی که از چهارشنبه 28 آبانماه اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز کرده نمایشی زنانه درباره اتفاقات اجتماعی روز جامعه است و زندگی زنی را به تصویر می کشد که در اثر بروز فاجعه ای دچار فشارهای روانی شده است.

کوروش نریمانی نویسنده و کارگردان تئاتر، علی قمصری آهنگساز و نوازنده، دکتر رفیق نصرتی منتقد و استاد دانشگاه، آرش فلاحت پیشه و شعله پاکروان از بازیگران سینمای یاران نیز در شبهای گذشته از این اثر نمایشی دیدن کرده اند.

بهناز نادری، سید حسام شریفی، هنگامه کوچکی، آزاده نوبهار بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دگمه تا 14 آذرماه ساعت 18:45 در تماشاخانه استاد مشایخی واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک 1478 میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.



**مسعود رایگان زنگ افتتاح نمایش «کالون و قیام کاستلیون» را به صدا درمی آورد

مسعود رایگان، روز یکشنبه 9 آذرماه زنگ افتتاح نمایش «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر را خواهد نواخت.

پس از اتمام دو نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» و «صدای آهسته برف» از مجموع «فصل جوان ایرانشهر»؛ قرار است آرش دادگر از یکشنبه 9 آذرماه نمایش «کالون و قیام کاستلیون» را در تالار استاد سمندریان روی صحنه ببرد.

آیین گشایش این نمایش با حضور هنرمندان، خبرنگاران، عکاسان و با اجرای مسعود فروتن ساعت 17:30 در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود.

در نمایش «کالون و قیام کاستلیون» مهران امام بخش، کامبیز امینی، فرید قبادی، حسام منظور، آرش دادگر، یعقوب صباحی، عمار آشوری، مریم راسخ ، مهراب رستمی، امیر رجبی و علی کوشا به عنوان بازیگر حضور دارند.

همزمان با این نمایش، محمد مساوات نمایش «خانه واده» را در تالار استاد سمندریان ساعت 20 روی صحنه می برد.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.