سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: لیست 8 نفره اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا هنگ‌کنگ را بعد از جلسه کمیته فنی اعلام می‌کنیم.

داود میقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی نوجوانان با 8 جودوکار قرار است برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا عازم هنگ کنگ شود که با توجه به مسابقات درون اردویی لیگ آینده‌سازان و فاکتورهایی مثل اخلاق و انضباط به ترکیب ایده‌آل خود رسیده‌ام اما باید در جلسه فنی هم به تایید برسد تا در نهایت اسامی را اعلام کنیم.

وی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: تاکنون 5 مرحله اردو را پشت سرگذاشتم که آخرین مرحله آن در شهرستان جم عسلویه برگزاری شد این منطقه از قطر شرایط آب و هوایی با جو مکان برگزاری مسابقات شباهت زیادی دارد و از کیفیت تمرینات بسیار راضی بودم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان پیش‌بینی خود را از نتایج شاگردانش در رقابتهای آسیا این گونه مطرح کرد: باید بپذیریم که جودوکاران ما به دلیل شرایط مالی به اردوی تدارکاتی داشته‌اند و نه مسابقات برون مرزی تدارکاتی را پشت سرگذاشته‌اند و با ابتدایی‌ترین امکانات اعزام خواهند شد با این حال و با توجه به هدف پشتوانه سازی فدراسیوهن فکر می‌کنم تمامی جودوکاران ما شانس گرفتن مدال را دارند و انتظارمان این است این مدالها هر چه خوش رنگتر باشد.

میقانی درباره حریفان ایران گفت: کره و ژاپن دو رقیب اصلی ما محسوب می‌شوند هر چند شاید امسال شرکت نکنند علاوه بر این دو نمی‌توان از قدرت کشورهایی مانند مغولستان، قزاقستان، ازبکستان که جزو قدرتهای بزرگ جودو دنیا هستند گذشت و بدون شک بچه‌های ما را روی تاتامی آزار خواهند داد.

وی اعلام کرد: زمانی که سرمربیگیری تیم ملی نوجوانان را بر عهده گرفتم بسیاری به من گفتند در فاصله یک ماه مانده تا برگزاری مسابقات کار بسیار سختی را داری و چرا قبول کردی اما من با خدا معامله کرده ام نه آبروی شخصی‌ام از همین رو ترسی از نتیجه ندارم و همه تلاشم را خواهم کرد تا پرچم ایران را بالا ببرم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو درباره کادر فنی خود گفت: مربیان تیم ملی نوجوانان آقای چیل از کشور کره هستند به همراه کامران پورحسینی که جزو مربیان درجه یک کشور محسوب می‌شود همچنین محمدجناب‌‍زاده که سابقه سرمربیگری و مربیگری و تیمهای جوانان جودو را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میقاتی ، جودو ، هنگ کنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار