پیروزی سه بر صفر منچستر‌سیتی مقابل ساوتهمپتن‌ موجب شد مانوئل‌ پیگرینی‌ به پس گرفتن صدر جدول رده بندی از چلسی کاملا امیدوار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از  اسکای اسپرت، شاگردان مانوئل‌ پیگرینی‌ موفق شدند در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 3 بر صفر ساوتهمتن‌ تیم دوم جدول رده بندی را شکست دهند.
 
پیگرینی‌ که هفته‌های ابتدایی فصل را با انتقادات فراوان به دلیل کسب نتایج ضعیف‌ سپری کرده بود حالا با اطمینان‌ خاطر از تلاش شاگردانش برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌ صحبت‌ می‌کند.
 
مربی سیتی پس از بازی گفت:حالا به رتبه دوم جدول صعود کردیم، از همان ابتدا به شما گفته بودم هنوز بازی‌های زیادی از فصل باقی مانده و زود است برای قهرمانی چلسی یا هر تیم دیگری اظهار نظر شود. شاید حرکت سیتی در رقابت‌های این فصل کند بوده باشد‌ اما هنوز 24 بازی دیگر پیش رو داریم و انگیزه قهرمانی در تک تک بازیکنان دیده می‌شود باید دید در  آینده چه اتفاقی  رخ می‌دهد ، هدف ما تقویت عملکرد تیم است.
 
پیگرینی در مورد اشتباه داور که پنالتی آشکار بازیکن ساوتهمپتن‌ بر روی سرجیو‌ آگوئرو‌ را تمارض بازیکن آرژانتینی تشخیص داد گفت: عجیب است، خطای خوزه فونته‌ بر روی آگوئرو آشکار بود و حتی یک پنالتی هم داشت اما قصد ندارم به داور اعتراض کنم زیرا کار آنان هم سختی‌های خود را دارد.
 
 پیگرینی در ادامه افزود: می‌توان در رقابت‌های این فصل ایرادات فراوانی‌ به سیتی وارد دانست ما نتوانستیم گلهای زیادی به ثمر برسانیم و حتی گل‌های زیادی هم دریافت کردیم اما تنها موضوعی که نمی‌توان سیتی را بابت آن مورد سرزنش قرار داد، روحیه قهرمانی تیم است. تمامی اعضای تیم با تمام توان برای پیروزی در هر رقابت تلاش می‌کند.
 
لمپارد: راجع به تمدید قرارداد با سیتی صحبت نکردم
 
فرانک لمپارد بازیکن نیویورک سیتی این فصل را به صورت قرضی در باشگاه منچستر یونایتد به سر می‌برد.

بازیکن 36 ساله باید ماه آینده به آمریکا و رقابت‌های MLS باز گردد اما برخی امیدوار هستند قرارداد قرضی لمپارد با سیتی تمدید شود.
 
لمپارد در توضیح ادامه فعالیت خود نزد منچستر سیتی گفت: من هیچ صحبتی با سران باشگاه راجع به این موضوع نداشتم. خوشحالم که آنان خواستار باقی ماندن من هستند اما تصمیم گیرنده نهایی مقامات باشگاه نیویورک سیتی هستند. باید دید در آینده چه پیش می آید.
 
لازم به ذکر است، لمپارد زننده یکی از سه گل منچستر سیتی در دیدار مقابل ساوتهمپتن بود. همین پیروزی موجب شد سیتی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.
 
** فرناندینیو: حالا قدرت واقعی سیتی را ببینید!
 
فرناندینیو هافبک منچستر سیتی پس از پیروزی‌های اخیر این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و ساوتهمپتن در لیگ برتر گفت: حالا همه می‌توانند قدرت واقعی سیتی را ببینند. ما وارد دوره زمانی جدیدی شده‌ایم. از همین الان تا پایان فصل می‌توانید چهره جدیدی از منچستر سیتی را شاهد باشید. این همان تیم قهرمان فصل گذشته است.
 
فرناندینیو در ادامه گفت: فصل را خیلی خوب شروع نکردیم اما در آخر نوامبر بازیهایمان به مراتب بهتر شد. حالا نیاز داریم همین کیفیت بازی را حفظ کنیم. اطمینان دارم پیروزی مقابل بایرن روحیه و انگیزه تیم را تا حد بسیار زیادی بالا برد. حالا با اعتماد به نفس بیشتری به استقبال بازی بعدی مقابل ساندرلند می‌رویم و به طور حتم خواستار پیروزی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بلند ، ستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار