نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه شهید مدرس در مقابله با استبداد اقتصادی حرکت می‌کرد، گفت: قطع وابستگی به بیگانگان و ارتقای تولید داخلی از اصول خدشه ناپذیر دکترین انقلابی ایشان بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز دوشنبه 10 آذر در تذکز شفاهی ضمن گرامیداشت روز مجلس و یادی از شهید مدرس اظهار داشت: شهید مدرس تنها یک قهرمان تاریخی نیست، بلکه الگویی است برای قانون‌گذاری بر همه میدان‌هایی که کشور به آن نیاز دارد و اقدام عملی برای مقابله با استبداد اقتصادی دشمن حرکتی مدرس گونه است که هم مجلس و دولت به شدت به آن نیازمندند.

وی افزود: ارائه برنامه و راهکار لازم برای حل معضل بیکاری در کشور اقدامی انقلابی و مدرس‌گونه است که نظام اسلامی از فقدان آن به شدت در رنج است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: مبارزه قاطع و بی امان برای حذف فساد اقتصادی در نظام مالی کشور مدرس‌هایی را می‌طلبد که دل در گرو دنیا نداشته و شجاعانه از شان بیت‌المال دفاع کند.

کارخانه‌ای تاکید کرد: قطع وابستگی به بیگانگان که امروز مقام معظم رهبری با نگاه به درون و ارتقای قدرت تولید ساخت داخل نام می‌برد از اصول خدشه ناپذیر دکترین انقلابی شهید مدرس بود که هنوز هم ملت ما به شدت به آن نیاز دارد که امیدواریم دولت و مجلس با برنامه‌ریزی عملیاتی و انجام اقدامت انقلابی راهبرد اقتصاد مقاومتی را در جهت قطع چشم طمع جهانخواران از اقتصاد ایران یاد مدرس را گرامی بدارند.

کارخانه‌ای با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور اظهار داشت: از روحانی می‌خواهم گزارشی از اقدامات به عمل آمده درخصوص نام گذاری سال 93 بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ و مدیریت جهادی را به ملت ایران ارائه کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین از معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور می‌خواهم که اعتبار لازم برای 4 پروژه اساسی راهآهن تهران – همدان، آبرسان به شهر همدان، آزادراه ساوه به همدان و کنار گذر شرقی – غربی همدان اختصاص دهد که از مصوبات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار